Grrrr ja die is ook irritant... Wat kost ie? Geeeeeen idee? Of Ja, zou jij wel willen weten hé? Of wat dachten jullie van die reclames van de landmacht. Geschikt/ongeschikt. Ligt daar een of andere puber op de bank, pizzabezorger belt aan, belt ie weet ik veel wie, de pizzzzaa iss errr. Grrr, heb meteen zin dat joch een trap onder zijn gat te geven. (al moet ik wel erbij zeggen, dat ik om die ene waar die jongen met die banaan gaat schieten, echt hilarisch vond en dan nog ongeschikt erbij zetten, mijn broertje is precies zo en die zit bij de marechaussee hihi)
Ik kan er nou niet meteen opkomen...maar die Strontostop is de meest grappige opmerking die ik in maaaanden heb gehoord! Ik ben werkelijk waar een kwartier niet meer bijgekomen van het lachen! Bedankt Michele!
Ah joh, misschien heeft die nieuwe OB wel een heel lang touwtje en staan ze daarom te touwtjespringen! Tadaaa! Link gelegd! (sorry ben een melig ) Ook altijd leuk om te horen dat sommige jonge meiden denken dat ze blauw ongesteld moeten worden dankzij die leuke maandverband en tampon reclames met blauwe vloeistof En die Sandwichspread reclame, leeft die nog? Wauw... Grappig dat sommige reclames al zo lang lopen.. Ik woon al vier jaar in Zweden maar een aantal reclames herken ik wel! Trouwens zijn de reclames hier net zo misselijk en vaak hetzelfde, alleen dan in het Zweeds nagesynchroniseerd.
Haha, dat vind ik wel een mooie taal trouwens! (Zweeds) Offtopic, wat een mooie naam heeft je kindje. Elian (nog niet gehoord)
Misschien moet ik dat liedje van de Sandwichspread maar eens in het Zweeds vertalen en gaan zingen! Maar inderdaad, Zweeds is een mooie taal, vind ik ook, erg zangerig. Kan er alleen niet in vloeken als ik boos ben, dan schiet ik toch in het Nederlands, zelfs vloeken in het Zweeds kan schattig klinken Dankje, ik vind het ook een mooie naam! Hij komt niet zo heel veel voor in Nederland en is nog zeldzamer in Zweden. Zweden weten helaas niet altijd hoe ze zijn naam uit moeten spreken. Mooiste was toch wel een dame die hem Ie-lion noemde maar nu heeft een BZtje (bekende Zweedse ) haar zoon ook Elian genoemd dus ik denk dat ik het vaker ga horen nu.
Whaaaa dat rotmens van: Achter elke deur een sanibroyeur! Woohooh sanipomp.... waar zijn die dingen in vredesnaam voor, en is dat echt een reden om er zo blij over te doen?
Ik vind die reclame van de C1000 zo erg. Die vrouw die zo overdreven haar best doet zodat ze korting krijgt van die slager ofzo. Slaat gewoon echt helemaal nergens op. En dan die achterlijke reclames van een rontgenscanner op de mobiel! DUH wie trapt daar nou in! Of die naaktkijker,yeah right! EN die vreselijke leen relcame's en dan dat vrouwtje zo zo blij zingt: Leen van Frisia... Ik zie dan echt zo'n hoog gebloneerd mutsie staan met een smile van oor tot oor met dr poedel die overal mee naar toe gaan want ze is zo blij dat ze dit foutje stukje mag inzingen. Bah! En die van Goeiemoggel komt nu ook echt mn neus uit,en nu hebben ze weer een nieuwe variant erop. kakje boffie,vrachtwaggel....nou haha,ik lig dubbel....NOT Kunnen ze reclame's gewoon niet schrappen?
ja inderdaad! ik zag hem gister voor het eerst, walgelijk vind ik het! die doet dus duidelijk afstand van haar image voor geld! en haar image was juist dat geld niet belangrijk is maar dat je gelukkig kunt zijn als je weinig luxe hebt. I'm lost......
Misschien ben ik de enige hierin maar ik kan die van soep in zak niet meer zien. "een wortelboer, een paprikaboer en een pompoenboer". Echt alles daaraan irriteerd me. En die soep lijkt me ook niet te vreten overigens..
Mijn vriend en ik vinden het eruitzien alsof iemand flink over zijn nek is gegaan.....Die soep hoef ik ook niet en die reclame is inderdaad ook erg irritant.
Hoe irritant die reclames ook zijn ik ben erg melig naar het lezen van dit topic Als ik nu een ob reclame zie denk ik aan touwtje springen Ik kijk s'avonds vaak tv met een half uur achterstand kan je de reclames doorspoelen. Ben het met jullie eens dit zijn allemaal afgrijselijke recalames. Op de radio was er een tijdje geleden een waar ze maar bleven herhalen die ging echt uit.
weet trouwens iemand hier of in de reclame van die roosvicee (komt wel goed schatje) of dat nu een jongetje of een meisje is? wij zitten hier vaak op de bank over te discusieren. Mijn man zegt dat het een meisje is en ik vind het echt op een jongen lijken.