Dat is 100% een jochie, zie kleding, en na een tijdje googlen... http://hetkomtwelgoedschatje.hyves.nl/
Ik vind die reclame dom dat er zo'n vrouw aan een onderbroek zit te ruiken omdat tie 'zogenaamd' zo lekker ruikt...
@ Astrid85 inderdaad: :sick: nu vind ik die blijheid helemaal verschrikkelijk..... wel handig, voor als je geen strontostop bij de hand hebt
En dat kind van die reclame van 'Sinterklaas ik wil niet meer gepest worden dit jaar', is dat een jongetje of een meisje? Mijn man vindt die Roosviceereclame heel irritant, ik vind het nog wel meevallen. Ik erger me meer aan die domme reclame van C1000 en waar ik helemaal van over mijn nek ga is die walgelijke Postbankreclame met die griet, ze duren ook nog eens veel te lang. Oh ja, dan nog van dat kind op de plee die een perfecte tekening maakt van de wc-verfrisser die op is. Een peuter die zo perfect kan schrijven en tekenen, kan ook wel een luchtverfrisser vervangen. Oeps, dat stinkt..bluh. Gamma is ook 9 op de 10 keer stom, die hysterische Karwei reclames en al die geldleners. Ja, we willen geld lenen, want het geld vliegt eruit, net weer een weekendje naar Antwerpen geweest...ja, misschien moet je dat soort dingen maar gewoon niet meer doen dan hè, als je het geld er niet voor hebt. Ach, ik kan nog wel even doorgaan. En die pompoen-wortel-paprikasoep gaat ook nergens over.
Mama de one-touch is op... die bedoel je. Met die sinterklaas reclame, geen idee, die ken ik niet. Waarvan is die dan? Van de karwei ken ik volgens mij ook niet.
http://www.youtube.com/watch?v=DA5RfMwfbZ4 Dit is die reclame, ik heb hem nooit opgezocht, maar waarschijnlijk toch een jongetje nu ik nog eens kijk. Oh ja, de One-touch van Brise, kon niet meer op de naam komen!
Als ik zo kijk is het een jongen volgens mij.Heb trouwens die reclame nog nooit gezien. (niet zo gek dat ie gepest wordt, moet je kijken wat hij aanheeft hihi)
Dit vindt ik trouwens wel goede reclame Ik erger me echt dood aan de 1850 reclame, is van 1 of ander nummer dat je kan bellen als je iemand zoekt, en ze zingen een liedje op de melodie van peppie en kokkie, hoe irritant kan het zijn? Inderdaad de leen reclames, AAARRRGGGHHH ik haat die dingen! De ringtone en wallpaper reclames irriteren me helemaal mateloos dan zap ik uit pure ellende verder!
Waar ik me kapot aan erger is een radiospotje....mag dat ook? 't Is van de SNS Bank, die stem van die vrouw! :x Dat mens vind ik zóó irritant!
haha heb ff alles meegevolgd van de afgelopen dagen. echt om te gieren jullie reacties! en die strontostop haha. wel een goeie voor de volgende dikke van dale.hihi. ik vind zelf die reclame van "opschepster" wel een beetje irritant. en die had ik hier nog niet voorbij zien komen. das van de knorr wereldgerechten met die 2 kakmadammen met die kids die op hockey en op nog wat zitten. en dan op het laatst een van die kakmadammen: "opschepster" ggggrrrrr grtz suus