A. Die maandverband met kamillegeur.Alsof je *** naar bloemen moet ruiken. B. Die reclame van BECAM. Let maar eens goed op, staat er op het laatste onderin: Lening Becam na 57 maanden: 22095 euro Lening Rabobank na 62 maanden: 24000 euro Reken eens uit en dan blijkt: Becam : 22095/57 maanden = 387 per maand Rabobank: 24000/62 maanden = 387 euro per maand Dus: allebei net zo duur! Klinklare bullshit natuurlijk, zo maak je geen vergelijking, doe dan beide leningen 57 maanden of beide leningen berekend over 62 maanden, maar niet zo neerzetten alsof het net is of Becam goedkoper is. C. Alles van Jamba, vreeeeeeselijk D: die schijterijreclame: OJEEEE DIARREEEEE
Offtopic. Maar juist die irritante reclame's blijven hoe dan ook ALTIJD hangen! Soms zing je gewoon stukjes mee, wat je niet wil! Over perfectie gesproken, heb je net knallende bonje met je man gehad.. komt de reclame van merci erop.. (Merci dat jij er bent) dat vind ik dan een beetje jammer!
Oh ja! Die ene heeft een tijdje in de Lama's gezeten. Echt niet grappig! (die reclame dan, de lama's wel )
" Carglass repareert, Carglass vervangt" ...... ik krijg dat irritante deuntjeniet meer uit mn kop! En dan heeft die vent in die reclame ook nog een verschrikkelijk vies gebit....
Heb er effe over nagedacht....(sommige reclames zijn misschien typisch Belgisch, ik zeg het maar vast. -'elke 16 minuten gaat er in België een wasmachine kapot' (calgonit) -alle maanderverband, tampon, inlegkruisjes en incontinentieverband reclames! -alle make-up reclames (300% meer volume my ass!), en reclames voor 'anti rimpel-cremes'.(hoe oud zien die vrouwen? max 45 ofzo?) -interpolis...glashelder.Niet de reclame op zich maar die stem! -sommige reclames van Mora.Die met Irene Moors vond ik wel lollig. 'die zien we nooit meer...te-rug!' En vast nog wel een hele hoop meer waar ik nu niet opkom!
Oh ja, die van de Plus vind ik ook zo stom, volgens mij is er toch niemand die daar om kan lachen. Die chocopops geclame klopt ook niet, moet je maar eens opletten. In die halve minuut dat die reclame duurt zit de dop 3 x ofzo wel en andere keren niet op de melkfles...terwijl het een aaneengesloten moment moet lijken. Niet zo slim gedaan.
Jaaaaaahh die! Ik kan haar ook niet aanhoren. Niets ten nadele van de limburgse medemensch hoor maar zij is echt heeeeel irritant met haar "ES AN ES-bank" :thumbdown:
Idd , ik heb die rode soep op.. En die was echt vies! En idd, volgens mij heeft er iemand lekker staan ******.
Erg leuk allemaal toch is het zo dat deze reclames wel worden onthouden dus het doel is bereikt ... negatieve aandacht is ook aandacht Ik bedoel - weet iedereen ook wat je meest favo reclame is? De mijne is momenteel die van Heineken, met de inloopkasten ... met name het gezicht van die blonde vent en die wapperende handjes ... die doet 't 'm voor mij ... En ... "Je bent zo lekker bezig Freeeeeeek" .... (Gamma)
Die reclame vind ik echt leuk ja van Heineken! Hahaha ik moet telkens lachen als ik die vrouwen zo zie kijken als die mannen beginnen te gillen, hahahahah Dat vind ik ook echt 1 van de leukere op dit moment.
Oh ja, de SNS-bank, stoort mij ook. En dan die 'moderne' boerentrien van Super de Boer, neem gewoon een leuke meid en niet zo'n zogenaamd prototype die geen tijd heeft om make-up op te doen en haar moeder een permanentje heeft laten zetten. In beide gevallen, niets tegen Limburgers of boerenvrouwen hoor . En volgens mij een reclame over vitaminepillen, waarbij ze heel hysterisch op verschillende dingen inzoomen, dan zap ik altijd gelijk weg. Die nieuwe reclames van de LOI zijn inderdaad leuk, volgens mij kon niemand Wouter en Merel meer aanzien.
Ja die van de LOI zijn ook erg leuk ja, de nieuwe.. Hé Pastapipo .. ! Moderne boerentrien.. Haha wat een opmerkingen hier
weet je wat ook reclame is maar niemand noemt het: al die programma's van bijvoorbeeld telsell enzo. van die afslankdansjes en die flavor wave oven enzo. bah bah bah. dat is net zo goed reclame alleen is het is een soort van programma gestopt. ik heb daarom ook een hekel aan die "suus" zender! en bedankt he denk ik dan. haha grtz suus