Meest irritante reclame ooit!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door tweemeisjes, 15 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

Ik heb vandaag weer een reclame van de ING gezien, met twee oranje leeuwen.
    Het is niet meer leuk, deze reclame word echt uitgemolken. (niets beters te verzinnen?)
    Het deed me denken aan: '' Loeki de leeuw'' maar dat ging ook genoeg mensen irriteren...

WEG met die ING reclame! :thumbdown:

2. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    De reclamespotjes van Herbal Essences :x

3. Rosado

Rosado Niet meer actief

Je hebt nu ook een reclame van Parcel International (ofzoiets) met zo'n liliputter en een vrouw die eerst in een stewardessenpakje staat, vervolgens in een overal en dan als kapitein van een schip. Ook echt verschrikkelijk.

Oh, en de sensodyne reclame (die tandpasta) zegt zo'n troel:"een goede combinatie...Lilian en sensodyne." Argh, echt verschrikkelijk en bovendien werkt die tandpasta ook nog eens niet (bij mij dan).

4. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    Ik vond de Hema reclame verschrikkelijk die begon met:

'Somme mensen praten altijd over babies, niet van: zullen we er nog een nemen..'

Walgelijk.

5. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    kruidvat reclame met kim lian... met dat stomme gekrijs
    en op een plaswekker zit ik niet te wachten

6. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ik irriteer me ook aan die reclame van senseo of een ander merk ik weet niet precies meer maar zoooo irritant hoe die vrouw "koffiepadapparaat" zegt en dat zegt ze dus ook wel 5 keer in die 20 seconden :evil:

7. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Ik zag hem gister avond voor het eerst... Zo dom, Wist haar naam ff niet meer.

8. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.858
    113
    Haha, ja, en dan zegt ze ook nog eens dat ze zich er aan ging irriteren. Je ergert je ergens AAN of iets irriteert je, anders niet, dáár erger ik me dan weer aan met die reclame :) .

@Noura, ja, wat een stomme reclame, vooral elke 5 seconden zo'n nep-babylach is stom, whoehahaaaah'.

9. Rosado

Rosado Niet meer actief

Oh, en weet je welke ook erg is: Die van de keukenconcurent met die oen van een Jannes in zo'n mega-groot winkelwagentje

"Keukenconcurent, de goedkoopste keukenzaak van Nederlaaaaaand!"

Blegh ](*,) echt erg!

10. MariekeV

MariekeV Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.189
    0
    0
    Ambulant Jongerenwerker /jeugd hulp verlener.
    Stockholm
    Oh ja, laten ze dat 'kookprogramma' ook zien waarin Mr. T van de A-team een steak 'kookt' op een re-vo-lu-tio-naaaaaire manier? Ik wist niet wat ik zag! :confused: :)

Vroegah, had je nog Mike met zijn Amazing Discoveries, daar kon ik nog wel om lachen.... En dat was zo verschrikkelijk nagesynchroniseerd!

http://www.youtube.com/watch?v=VrVY_TX47mg The juice Tiger :)

11. Rosado

Rosado Niet meer actief

JA! Mr. T. (oftewel B.A. Barracus, haha) zag ik ook inderdaad......FOOL! Die is toch ook diep gezonken zeg :(

12. MariekeV

MariekeV Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.189
    0
    0
    Ambulant Jongerenwerker /jeugd hulp verlener.
    Stockholm
  13. Rosado

Rosado Niet meer actief

OH MY GOD :confused: ! How low can you go?! Ik heb serieus in een deuk gelegen. Dit is toch TE erg. hahahahaha. Dat broekje idd, en die tekst, haha! Als ie nou nog kon zingen, maar talent is helaas ook ver te zoeken.

14. valhalla

valhalla Niet meer actief

Die is wel cult enzo. Ken iemand was voorzitter van de Nederlandse Mike Levey fanclub. Hoe nerdig / cool is dat :D

15. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Antical! :evil: ..... "hij is niet mijn mannnn...." hijg, hijg... sop...sop... gatver wat een sloeri.... ze wordt volgens mij spontaan nat van die klusjes man :)

Wat ik me dus elke keer afvraag tijdens die reclames is het volgende.... hoe is de samenstelling van dat "gezin"? 2 vrouwen en 1 man.... Mmmm vreemd!
    Maar die ene van "hij is niet mijn man" die is toch echt het ergst! Je zal toch maar eens die reclame in moeten spreken!

Groetjes Cynthia

16. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Whuahahahahahahhahaha dat is toch werkelijk wel een DIEPTEpunt bereiken zeg... :)

17. tweemeisjes

*haha, das humor!*

18. Pruppeltje

Pruppeltje Actief lid

28 nov 2008
    309
    0
    0
    strontostop woehahahhaah hahahahaha :) :) :) ik zit hier al 10 minuten te lachen en kan gewoon niet ophouden

tranen in m'n ogen ooooohhh hahhhaa

19. tweemeisjes

Ze hebben weer een andere reclame van de ING, maar dan nu weer met Anouk. Pffttt.. ik heb een hekel aan de ING... Zo, das er ook weer uit!

20. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Strontostop..... hahahahhah GEWELDIG! Lig hier in een deuk! :) :)
    Wat een geweldig topic is dit ! :D

:)
    Deze vind ik ook geweldig!

Deel Deze Pagina