Ik heb vandaag weer een reclame van de ING gezien, met twee oranje leeuwen. Het is niet meer leuk, deze reclame word echt uitgemolken. (niets beters te verzinnen?) Het deed me denken aan: '' Loeki de leeuw'' maar dat ging ook genoeg mensen irriteren... WEG met die ING reclame! :thumbdown:
Je hebt nu ook een reclame van Parcel International (ofzoiets) met zo'n liliputter en een vrouw die eerst in een stewardessenpakje staat, vervolgens in een overal en dan als kapitein van een schip. Ook echt verschrikkelijk. Oh, en de sensodyne reclame (die tandpasta) zegt zo'n troel:"een goede combinatie...Lilian en sensodyne." Argh, echt verschrikkelijk en bovendien werkt die tandpasta ook nog eens niet (bij mij dan).
Ik vond de Hema reclame verschrikkelijk die begon met: 'Somme mensen praten altijd over babies, niet van: zullen we er nog een nemen..' Walgelijk.
ik irriteer me ook aan die reclame van senseo of een ander merk ik weet niet precies meer maar zoooo irritant hoe die vrouw "koffiepadapparaat" zegt en dat zegt ze dus ook wel 5 keer in die 20 seconden
Haha, ja, en dan zegt ze ook nog eens dat ze zich er aan ging irriteren. Je ergert je ergens AAN of iets irriteert je, anders niet, dáár erger ik me dan weer aan met die reclame . @Noura, ja, wat een stomme reclame, vooral elke 5 seconden zo'n nep-babylach is stom, whoehahaaaah'.
Oh, en weet je welke ook erg is: Die van de keukenconcurent met die oen van een Jannes in zo'n mega-groot winkelwagentje "Keukenconcurent, de goedkoopste keukenzaak van Nederlaaaaaand!" Blegh ](*,) echt erg!
Oh ja, laten ze dat 'kookprogramma' ook zien waarin Mr. T van de A-team een steak 'kookt' op een re-vo-lu-tio-naaaaaire manier? Ik wist niet wat ik zag! Vroegah, had je nog Mike met zijn Amazing Discoveries, daar kon ik nog wel om lachen.... En dat was zo verschrikkelijk nagesynchroniseerd! http://www.youtube.com/watch?v=VrVY_TX47mg The juice Tiger
JA! Mr. T. (oftewel B.A. Barracus, haha) zag ik ook inderdaad......FOOL! Die is toch ook diep gezonken zeg
Nou inderdaad.... maarre.. ff offtopic, hij bungelt al even onderaan geloof ik. Heb je deze video weleens gezien? http://www.youtube.com/watch?v=7_rBidCkJxo Dat broekje!
OH MY GOD ! How low can you go?! Ik heb serieus in een deuk gelegen. Dit is toch TE erg. hahahahaha. Dat broekje idd, en die tekst, haha! Als ie nou nog kon zingen, maar talent is helaas ook ver te zoeken.
Die is wel cult enzo. Ken iemand was voorzitter van de Nederlandse Mike Levey fanclub. Hoe nerdig / cool is dat
Antical! ..... "hij is niet mijn mannnn...." hijg, hijg... sop...sop... gatver wat een sloeri.... ze wordt volgens mij spontaan nat van die klusjes man Wat ik me dus elke keer afvraag tijdens die reclames is het volgende.... hoe is de samenstelling van dat "gezin"? 2 vrouwen en 1 man.... Mmmm vreemd! Maar die ene van "hij is niet mijn man" die is toch echt het ergst! Je zal toch maar eens die reclame in moeten spreken! Groetjes Cynthia
strontostop woehahahhaah hahahahaha ik zit hier al 10 minuten te lachen en kan gewoon niet ophouden tranen in m'n ogen ooooohhh hahhhaa
Ze hebben weer een andere reclame van de ING, maar dan nu weer met Anouk. Pffttt.. ik heb een hekel aan de ING... Zo, das er ook weer uit!
Strontostop..... hahahahhah GEWELDIG! Lig hier in een deuk! Wat een geweldig topic is dit ! Deze vind ik ook geweldig!