Bij de ING moet ik de hele tijd denken aan die bekakte dame die met een hete aardappel in haar keel aan een tafel met gasten zit. Ben bang dat ik dat beeld ook nooit weer uit mijn hoofd krijg. Het blijft toch een beetje een zakenbank.
Wouke Scherrenburg heet ze geloof ik... Als ik dat mens zie, denk ik altijd aan Pim Fortuyn... "Och mens, ga toch koken" @ oOMissCOo, die zijn echt grappig ja! Op de radio heb je ook van die leuke. Download nu: "Jean Paul Sarte-ringtone voor op je mobiel! Of ... "Dokter Greg geeft haar Diclofenac tejwijl ze oowk bloetvejedunners gebruikt!" LOL
Je hebt zo'n reclame op de radio en die gaat zo: hoest hoest hoest hoest hoest hoest hoest hoest hoest hoest hoest hoest hoest hoest hoest hoest hoest hoest hoest hoest hoest hoest hoest hoest hoest hoest En dat gaat dan over vastzittende hoest. Nou, je kon me wegdragen toen ik die voor het eerst hoorde. die nieuwe van de Gamma vind ik ook briljant. Dat t-shirt van die gast: 50 cent is nog geen eurie slaat natuurlijk op die rapper 50 cent. Wat ik irritant vind: die leenreclames met van die mensen en hun cheesy glimlach, afschieten die handel! (niet echt natuurlijk).
Ik heb niet alles gelezen, maar ik ga vast mee in al het bovengenoemde. Maar de reclame die ik echt niet kan horen is die van Karwei! Ik zap altijd weg. Echt VRE-SE-LIJK! Misschien weten jullie wel welke ik bedoel. Die man met die verschrikkelijk irritante stem die heel snel de aanbiedingen van karwei op zit te dreunen..... Aaargh!
Hmm die nieuwe van head en sholders. Dat stomme pruikje op voeten dat op de trein wil stappen.. Face it boy: je wordt hartstikke kaal
de nieuwe reclame van de bavaria heb ik net gezien en die is echt super! ik lach helemaal in een deuk. wel gejat van heineken maar dat maakt niet uit.
Of de reclame van Andrelon? Een vrouw wat het niet meer ziet zitten, dan de shampoo gebruikt en vervolgens naakt door een voetbalveld heen rent! Pfftt... Dat slaat echt nergers op! En de reclame van Almhof, ik kom uit Duitsland, en deze reclame is bijna Duits. hihi.
Vind de nieuwe Bavaria reclame wel leuk,waarin ze de Heineken reclame belachelijk maken,met die hysterische kerels.
Ik moet deze reclame wel goed vinden want mijn overbuurjongetje is het babymodelletje van deze reclame ... Wat ik echt het vreselijkste vind is die reclame van Always: have a happy period. Die reclame móét door een man verzonnen zijn. Welke ik ook zooooooo dom vindt is die vent die op het treinstation zijn haar zoekt ... Heeeeeeel wazig!
Hihi... dat was mij dus ook al opgevallen Ik vind die reclame van Anouk voor de ING echt te erg voor woorden, zo ver-schrik-ke-lijk irritant!
OOh ik heb er weer 1 en hij is als klap op de vuurpijl niet alleen op tv maar ook op de radio Hij is van red bull en dan die hysterische "Italiaanse" moeder die met haar zoon in de auto zit. Het is aan 1 stuk door krijsen wat dat mokkel doet en hij werkt echt op mijn zenuwen. (vind het drankje wel heel lekker en kan niet wachten tot ik het weer mag drinken )
Ik vind die Bavaria reclame wel erg makkelijk en niet creatief. Daarom vind ik hem ook heel erg irritant.