Ja hoor.. het is weer zover! Er zijn vandaag 2 onschuldige kinderen vermoord. Vind het zo verschrikkelijk:x
Pff, ik zag 't gisteren op tv ja. Het is gewoon echt niet te geloven! Ik hoop dat niemand hier zoiets ooit mee hoeft te maken. Er zijn tegenwoordig echt wel superveel gezinsdrama's, zo onderhand elke week wel een keer lijkt 't.
Het is nu al aantal jaren zo dat er momenten zijn met familiedrama's. Krijg er kotsneigingen van, ik kan er geen begrip opbrengen voor ouders die het doen. :x
vreselijk!!! Ik vind het zo erg! Dat je in de knoop zit omdat je huwelijk op de klippen is gelopen ... okee, begrijp ik. Dat je het niet meer ziet zitten en jezelf van het leven beroofd ... vreselijk ... maar dat je dan je kinderen meeneemt in je ellende .... walgelijk. :x:x Je ziet dit soort berichten steeds vaker en ik krijg bijna het idee van " "goed" (of beter fout) voorbeeld doet goed volgen". Men leest erover in de krant en denk vervolgens ... oh, dat kan ik ook wel doen. bah bah bah
Verschrikkelijk zoiets. Mijn gedachten gaan uit naar de moeder, familie en vrienden. Ik kan me gewoon niet voorstellen wat zo'n vader drijft tot zo'n verschrikkelijke daad. Het is bij mijn schoonouders in de straat gebeurt, zo onwerkelijk en dan toch zo dichtbij..
Het lijkt net alsof het elke dag op hart van nederland is Nederland heeft een bezigheid erbij: Vermoord je gezin,want scheiden is pijnlijk