Ik heb me vanavond weer groen en geel ge-ergerd aan de reclames van Carglass en Carpetright! Wat vinden jullie de meest irritante reclame?
Van HI society (ben m'n pokkie kwijt!). Verschrikkelijk dat mens. Ik zet altijd het geluid uit als die reclame komt. En die van Tele2 met die schaap vindt ik nou ook vervelend worden. Veel te Amerikaanse reclame.
Je hebt zo'n reclame van prince koekjes... 'Zie die chickies naar me lachen', gerapt door 'n achtjarige of zo... Vre-se-lijk!!
Yup die van het pokkie kwijd :x raar wijf. Ze hadden het wel wat anders mogen doen. Krijg al kriebels bij het idee BAH
:x carglass :x En idd, bij die hi-reclame van pokoe kwijt zet ik ook altijd het geluid uit, verschrikkelijk!
Carglass Zaar ook eebrje over hoestmiddel...weet niet welk merk. Dan zegt zo'n kind; "Mijn [a[a hoest altijd zo: Uche Uche" Met zo'n irri fake smile. En dan zegt de moeder: "Mijn kinderen maken grapjes over hoesten, maar ik niet! Ik geef mijn gezin altijd ..... (naam kwijt)."Oooooeh vooral als dat mens "maar ik niet" zegt....grrrrrr. En "gewoon doen" met Fransje Bauer...bah
die reclame met frans bauwer die meteen geloofd dat ze 'ja echt de goedkoopste' zijn. (jeetje, hij lijkt dar wel heeeeel erg dom) en die ene met dat kindje wat solliciteerd op een baan en dan opnoemt heel serieus wat ze allemaal gedaan heeft. (meisje, staart geloof ik,bril,bruin kantoor, weet iemand welke ik bedoel?)die vind ik te walgelijk, die zet ik af. (en weet dus niet waarvoor hij is. denk iets met leren ofzo, en ik denk ook dat hij regionaal is, maar bah zeg, die is zooooo erg!)
en ik hou er niet van als ze een stom tekstje maken op een mooi klassiek stuk. dat vind ik goedkoop scoren, en een mooi stuk verknallen:x
Niet erg origineel.. maar ik kan dat "pokkie-mens" ook d'r nek wel omdraaien als ze weer staat te tetteren!! En waar ik ook niet zo goed tegenkan is dat mens dat helemaal staat te stralen omdat ze haar huis zo goed schoon krijgt met .... (een of ander verschrikkelijk nagesynchroniseerd Amerikaans product, geen idee meer hoe het heet)... get a life!!
De meest irritante reclame zijn toch wel van die belmelodietjes en smsdiensten: hardste boer, lovecalculator, babynaam, friendlocator etc etc. Vreselijk! En dan die teleshop programma's waarin ze vanalles proberen te verkopen. Maar dat is denk ik geen reclame...?
xl4all reclame met die schreeuwende kinderen,, er zit een raket op een dak ja een raket op het dak :x:x:x:x:x oooo zo irri.. ik kan slecht tegen schreeuwende reclames dus ook die sms dienst reclame"s en ook zooo zonde van je geld en jonge kinderen trappen erin
Blijkbaar trappen er heel veel mensen/kinderen in want er lijken er wel met de dag bij te komen. En volgens mij staat er bij de kleine lettertjes iets van 3 euro per bericht, 3 per week
- Die van tele2, met dat schaap! - En die reclame over dat hoesten vind ik ook nergens op slaan... - Swiffer reclame's, zucht! - En die pizza reclames dat ie bv met zijn neus in de poeder zit, ze hebben er meerdere van die. Snap de humor totaal niet!
Ohja en wat ik ook heel irritant vind is die reclame die door heel je beeld heen komt tijdens een serie of programma. Pas geleden was het een zonnebril en nu Gerard Joling en Beau voor whole in the wall.
eee ja daar heb ik ook een hekel aan ben je iets leuks aan het kijken komt er plots een reclame die je aandacht helemaal weg haalt... mega irri