Wie o wie heeft er gister ook gekeken? Brand maar los! Was wel even iets heftiger als de Nederlandse versie. Hup gelijk naaktfoto's.
Ik heb een klein stukje gezien, maar ik vond het maar een beetje overdreven wijven allemaal. Zaten een beetje met elkaar te rotzooien en dan iemands wenkbrauwen afscheren . Nou leuk hoor, het is maar wat je humor vindt.
heb idd ook alleen het einde gezien, grey´s gaat voor vond het allemaal wel extreem hoor, vriend kwam binnen toen het was afgelopen, die vond het wel allemaal interessant klinken, leuker dan benelux iig. tja, naaktfoto´s, en wat daar allemaal gebeurde in dat zwembad?! kan me voorstellen dat mannen er minder moeite mee hebben om deze te kijken dan benelux..
Terug kijken kan volgens mij niet, dat kan alleen bij Nederlandse programma's toch? Of heb ik het fout. Was inderdaad wel een bende in dat zwembad en die wenkbrauw...tsja, heel kinderachtig, maar ik vond dat meisje nou ook niet echt sociaal. Een half uur in de badkamer gaans taan terwijl er nog 10 anderen in moeten en ze om 6.30 klaar moesten staan. Ben benieuwd hoe het volgende week gaat, het leukste vind ik zelf eigenlijk de fotoshoots en de foto+s die eruit komen.
Sociaal was het niet van haar, maar om dan iemand's wenkbrauw af te scheren terwijl je gezicht toch wel erg belangrijk is in zo'n wedstrijd.... Ik vond het écht te kinderachtig voor woorden! En dat ene meisje vind ik verschrikkelijk, die iedereen probeert te versieren en te kussen. Bah. Dat iemand voor meisjes valt, prima. Maar zo overdreven vind ik gewoon vies. Maar het is wel leuk om te kijken.
irritant he !!! ik dacht t ook ff terug te kunnen kijken.. maar volgens mij hebk m op youtube gevonden en weet dus ook al wie de winnaar is
Welk seizoen is dit eigenlijk? Ik wil het ook even terug kijken op youtube, maar weet niet eens welk seizoen dit is
heb het al gevonden voor wie de uitzending gemist heeft: YouTube - Kanaal van scarlett627 En ga dan naar afspeellijsten, dan de bovenste (cycle 2) en begin bij deel 1 van de aflevering, hij gaat zelf door naar deel 2, 3 enz van aflevering 1
het is seizoen 5.. je moet zoeken op de bestandsnaam. Australias Next Top Model season 5 episode 1 1/7 dan speelt hij alle delen achter elkaar af..
Nee het is echt seizoen 2 Tenzij er nog een seizoen is met zwembadtaferelen wenkbrouw scheren en naaktshot in aflevering 1
haha indd seizoen 2 ik had ook die nr 5 gekeken .. in eersten stantie maar mijn mond is closed hoor zal niet verklappen wie t is