OOoh.. ik vind wel meer dan 1 irritant, hahaha! Die van HI, dat ze alle nummers kwijt is, verschrikkelijk Of die van die mini star koekjes.. dat die jongentjes gaan rappen, en Carglass vind ik ook super irritant! Kan zo verder geen bedenken, maar er zullen er vast nog wel meer zijn.
Carglass op de radio met zn sterretje pff droogkloot! en Cillit Bang en BANG alles is weer schoon... en dan die gast van mustle dat iel kereltje of van Cif met die vrouw die afscheid neemt van haar kind met en overdreven dramatische stem, alsof ze elkaar jaren nooit meer gaan zien.
- Die Pokkie reclame is echt vreselijk inderdaad! Ik wordt gewoon agressief van dat geschreeuw van die griet. Bovendien versta ik er ook niks van. - Op de radio heb je zo'n reclame van Goedemorgen Drinkontbijt. Eerst hoor je dan een man over iets klagen "Nee, hè, 8 kilometer file..." en vervolgens een vrouw "Heeeeerlijk 8 kilometer stilstaaaan" en dat gaat zo maar door. OMG ik HAAT die reclame echt en tot overmaat van ramp hoor ik 'm elke morgen in de auto. - dat stomme schaap van Tele2 > die kan ik ook wel zijn nek omdraaien. - oh en die reclame van dreft. Dat ze zeggen dat dreft 3x langer meegaat dan gewoon afwasmiddel. En dan zeggen ze: Bedenk je eens hoe groot alles zou moeten zijn om 3x langer mee te gaan. En dan zie je van die joekels van verpakkingen. Nou sorry hoor, maar die reclame-bedenker is echt über-dom, want iets moet gewoon 3x zo groot zijn als je wilt dat het 3x zo lang mee gaat. Aan zoveel domheid erger ik me dus ook groen en geel.
De meest irritante reclame ever, vind ik die van Sonnatura, met die plastick smiles, en dat gezwaai, gatver. Die pokkie vind ik ook irritant.
-Die Kellogs reclame met "mijn spohie". Zo'n overdreven blijde huppel... die o zo vreselijk gezond leeft. Ieuwww...! -Roosvicee reclame, met "maar je hebt ook van die kleine beentjes"... Getver, gewoonweg irritant. -"ik gebruik mijn stem, dus ik gebruik Isla!" Brrrrr... ook erg.
en die reclame ook nog.. met leontien van moorsel.... van Eneco... En ook die van beter horen.. met bennie jolink!
Yep! Die van Carglass is overduidelijk super irritant! Mijn vriend en ik ergeren ons dood als die reclame erop is. Welke ik ook super irritant vind is die reclame van LOI, gelukkig zien we die niet meer. En die reclame van Pizza Promise met dat koor op de achtergrond...verschrikkelijk!
Ik vraag me nu af welke reclame ik eigenlijk WEL goed/leuk vind. Die reclame van goedemorgen drinkontbijt hoor ik ook iedere morgen op de radio, vreselijk irritant is die ja.
Haha dat heb ik met de stem van Kruidvat....aaaaargh Ik zie trouwens dat mijn eerste berichtje vol rare spelfouten zit...was nog niet goed wakker geloof ik en met 1 hand typen was dus geen succes...excuses!
Pokkie vind ik ook nog wel grappig maar inderdaad die van de radio en van dreft zijn ENORM irri!!! Ik had het er ook al over met mn vriend over als alles 3 keer langer mee moet gaan maak je het toch gewoon 3 keer zoveel of zo groot! Argh...
De Hornbach reclames en dan met name die "O, O" reclame...... En niet te vergeten de ADHD voice-over van de Karwei reclames...Dan ben ik echt in staat om een bijl in mijn tv te hakkuh, wat een vreselijk irritante k*t reclame...Zo, dat is eruit Ik heb een hekel aan bijna alle reclames, maar deze 2 springen eruit
Oooh wat heerlijk herkenbaar allemaal Hier ook braakneiging bij dat wijf met haar kinderen die grapjes maken over hoest... Gaat nergens over. En van dat hyper blije Kellogs wijf met haar slechte en goede gewoontes blegh. Maar ik heb er nog 1, en die snap ik serieus echt niet. Het is volgens mij reclame voor Calgonit. 1 Vent met 2 vrouwen: oh oh, mama komt zo. Wat zijn zij van elkaar broer en zussen die in 1 huis wonen? Heeeeeeeeeeeeeeeel irritant! Dat je gaat stressen omdat je badkamer niet spik en span is ok, maar als je dat doet als je een man bent dan ga ik echt gillen!
Die reclame vat ik ook niet inderdaad. Zijn het een broer en zussen of speelt daar één of andere vreemde driehoeksverhouding Bekijk bijlage 28580 , ik ben er nog niet uit. En lekkere moeder heb je als die je badkamer komt controleren als ze langskomt.
#proest# precies mijn gedachte! die van hornbach inderdaad ook, bij sommige reclames MOET ik ook wegzappen van mezelf en bij die van de Super de Boer zet ik standaard het geluid even uit! grrrrr!!