meest irritante reclame!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Ennas86, 13 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Ja aan die stem heb ik ook zo'n hekel. brrrr, ga altijd op haar schelden :)
    Pokkie vind ik ook heel irritant. Geluid gaat hier dan ook standaard uit.
    En die van de c1000 (??? die met die blonde vrouw) vind ik ook heeeel vervelend.

2. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

HI -> pokkie, wat een irritante k*treclame. Hier ga ik zappen als die langskomt. Zit er zelfs over te denken om van aanbieder te switchen ;)

3. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    * de NEM met Frans Bauer dat DOMME hoofd van hem met die troela die hem een goedkopere energiemaatschappij aansmeert.

* pokke-pokkie-pokkenwijf. Grrr. :x

* dat mens van c1000, ook al zo'n dom wicht

* die van superdeboer is naast dom ook nog luid en irritant :D

* Tele2 met sheep ipv cheap. De bedenkers daarvan moeten maar eens op Engelse les. Die reclame slaat echt de plank volledig mis door de net-niet relatie tussen die woorden.

* Kellogg's met die blije doos en haar 'gewoontes'

* Oooh en die van Immodium smelttablet, ook zo achterlijk? Dat mens dat 'diarree' heeft en dan een 'keuze' heeft. Ach, je fixt echte buikproblemen tegenwoordig met een tabletje op de tong he? En dan kan je die avond gerust naar een bioscoop. Als je echt diarree had dan zat je nog belabberd thuis hoor. Dom gezeik.

4. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    "Het eerste dat me opviel: het zit niet in een tube maar in een can"

"Ja, Isoactive, dat werkt wel..."

Oftewel, die Sensodyne Isoactive reclame....ik gruw van dat mens met dat gemaakte toontje en die aardappel in haar strot!!!

5. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Oh ja die, die is echt HEEL erg slecht. Echt sneu...

Trouwens, de meeste tandpasta reclames zijn zo belabberd dat je je afvraagt of ze zin hebben. Die voor gevoelige tanden. En dan zo'n NEP tandarts die dat op zo'n rottoontje eventjes uitlegt in een NEP laboratorium, bahhhh.

6. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

Ik kan me herinneren dat ik ook zon topic had geopend.. haha, maar hij is foetsie!

1. Die van LIGA! zo'n moeder zit dan te blaten dat ze het beste voor haar kind wil. ,, Wel of géén tv?'' Wel of geen.. lalala.. maar als ik ze LIGA GEEF dan doe ik het beste! (in die trand)

2. Fraukje de Both met haar Tikkie terug.. gadsie de gadsie!
    Met zijn allen een Tikkie terug voor een beter klimaat..

3. Carglass WEG!

7. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    -carspotten vind ik ook zo'n domme reclame.. eerste even spotten en je weet het *zucht*
    -die ringtones reclame verschrikkelijk
    -die ohra reclame met die virtuele poppetjes

ben toevallig nu reclame aant kijken ;) wel handig dacht ik bij dit onderwerp :p

8. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    wat hebben jullie vreselijk veel irri reclames in NL. mijn schoonouders wonen er en ik ken ze allemaal, maar ik stoor me e niet aan want heb ze allemaal 2 of 3x gezien :D hier in belgie hebben we die ook van Calgonit en carglas. die van pokkie kwijt vind ik wel grappig :D
    gamma reclames vind ik nooit leuk.... Dat zeg ik... Ghammaahh zz :D

9. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    die van andrelon... die 'Ellen',, met haar futloos haar! die na gebruik van de shampoo naakt over het voetbalveld holt!

10. matje

matje Niet meer actief

wat ik erg irritant vind is die van de pokkie inderdaad
    die van de becel of optimel 1 van beide weet het niet zeker
    maar karin bloemen kan fruit met slagroom eten en niet bewegen omdat ze dat product gebruikt...
    hoe misleidend is dat!!!

carglass is zo nep die mag ook wel weg

11. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Mijn man had naar Veronica een mailtje gestuurd dat ie het zo irritant vindt dat ze door de ondertiteling heen staan en dat ze zoooo vaak in beeld komen. Doe dat lekker in het reclameblok!!!

Weet je wat ie terugkreeg???
    "Meneer, wij betreuren het dat u zich aan deze reclames stoort." Verder niks......... :x

12. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Die van Kruidvat vind ik nog erger!

13. Aszz

Aszz Niet meer actief

Oh die van Carglass.
    'Heeft u ook een sterretje?'
    Ja natuurlijk KNEUS!

Die poekie vind ik wel grappig.

14. Maddie

Maddie Fanatiek lid

15 sep 2009
    1.391
    184
    63
    Het hoge Noorden.
    Die stemmen van de reclame van de Hema en Kruidvat zijn inderdaad
    VERSCHRIKKELIJK!!! :x

15. Stacey88

Stacey88 Bekend lid

28 okt 2008
    526
    0
    0
    Limburg
    Valt wel op dat bijna iedereen dezelfde reclames het iritanst vinden haha

Hier erger ik me aan:
    * Pokkie
    * Carglass
    * Prince koekjes (dat gerap.. hoe oud is dat kind man?? 10?? kan gewoon niet)
    * Ringtone reclames en vooral die met die hardste boer :$ die is echt te erg..

16. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Sinds wanneer zeggen ze ineens dr Utker ipv dr Oetker in de reclames? Volgens mij was dat eerst niet toch?

17. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Die ene is ook zo vaag van die elektricien die een lampje ofzo komt vervangen op een kantoor van een of andere pief en vraagt of hij door mag lopen aan de secretaresse. Die zegt dan dat hij zich die morgen ziek heeft gemeld en vervolgens zie je die electricien dat lampje vervangen en plaatsnemen in de stoel van die pief en maakt een inktvlek op een schilderij. Vervolgens komt opeens die pief binnenlopen en dan is die secretaresse helemaal van slag... bla bla jullie weten vast welke ik bedoel.

Ik snapte eerst totaal niet waar het over ging dacht over die inktvlek... blijkt het te gaan dat ie zo snel beter is omdat ie spul heeft gebruikt. Heeel stom en irritant. Weet niet eens de naam van het produkt.

18. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

sms je naam en STANDJE AAN naar....

19. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Vind die reclame van Unox rookworst wel irri...'het wordt vanzelf een ouderwetse winter...'blablabla...

20. Danoontje

Danoontje Bekend lid

4 jun 2006
    568
    1
    0
    Huisvrouw
    Eindhoven
    De meeste irritante reclames zijn al opgenoemd maar waar ik me ook groen en geel aan ergerde was de aankondiging voor Popstars .. zie je op je gemak de serie House te kijken .. is het net ineens of je beeldscherm barst staan ineens Joling en die Nance in beeld om te zeggen dat het nog een paar dagen duurt dat Popstars weer begint ... grrrrrrrrrrrrrrrrrr House was net weer 3 minuten bezig na de reclame, had die aankondiging lekker in dat reclame blok gedaan !!!!!

Deel Deze Pagina