Die van hole in the wall was nog erger. Wij waren flashpoint aan het kijken, ineens staat het beeld stil en word er een personage uit beeld geduwd en zag je gerard en beau de aankondiging doen. Echt heel vervelend
Over dat soort aankondigingen gesproken... als ik dan net een reclameblok heb 'overleefd' voor het 8 uur journaal NOS op een zaterdag, komt die gore Paul de Leeuw zijn zielige showtje aankondigen, bij wijze van 'opening' van het 8 uur journaal. Waarom??? WAAROM!!?? Maar goed, beetje offtopic... van mij mogen die beeld-intruders tijdens mijn favo serie ook weg. Vooral bij House of Grey's enzo. Grrr.
De reclame's die ik het meest irritant vind, zijn hier allemaal al eerder gezegd. Maar... De MOOISTE reclame vind ik toch wel nog die van Evian YouTube - Evian Roller Babies international version
alle ringtone-reclames carglass Tele2 met z'n zwarte schapen Always met de happy period, net alsof ongi zijn zo leuk is er zullen er vast wel meer zijn maar deze springen er gelijk uit!
De van Hi met die vrouw die haar pokkie kwijt is, VRESELIJK!!! Zet altijd het geluid af als die weer begint te schreeuwen! Verder die van tele2 met die schapen....frans bauer.... dat zijn wel de ergste 3!
Die Isla reclame vind ik nog het meest irritant als ze het semi-onopvallen gebruiken tijdens popstars. *kots* daar erger ik me dus dood aan. *Imodium smelttablet idd als je aan de schijt bent.* *Stem van Hema en V&D reclame zijn hetzelfde. Ook niet echt handig.* *Vrouw van de C1000 reclame* *Carglass* *Tele2* AH reclame, die vind ik dan wel weer heel erg leuk.
Ja die reclames van AH zijn inderdaad erg leuk. Ze hebben ook de perfecte "bedrijfleider" daarvoor gevonden
ook van hi die pokkie reclame afschuwelijk en van allways toch van have a happy peroid echt een hele domme tekst dit kan toch niet een vrouw hebben bedacht?
Idd, dat kan geen vrouw zijn geweest. En ik kan me ook niet voorstellen dat er dus vrouwen zijn die, om die reden, allways/alldays of hoe het ook heet kopen
ik vond die reclame van becam, van die leningen ook zo erg! :x en leen van frisia financeringen!!! :x:x:x
Met stipt op nummer 1: Hi, me pokkie!! Ow ik kan me tv wel door t raam gooien als ik dat mens hoor. Dan die van Frans Bauer over NederlandEnergie.. Die van Bisolvon inderdaad slaat ook nergens op! Owjaa.. Wouter van t LOI.. Nee, Leidsche Onderwijs Instellingen MEREL. GRRRRR En die nieuwe reclame van Dreft dat je ze eerst ziet in de vroegere tijd tot nu en steeds datzelfde zinnetje zeggen.. C1000, vind ik echt nageaapt van de AH reclames. Die reclame van Andrelon over die Ellen vonden wij wel grappig.. Want mijn zusje heet Ellen, dus gingen we haar ermee pesten. @Meris, serieus dat viel mij vorige x ookal op.. Dr Oetker was t echt eerst altijd. Mijn conclusie, bijna alle reclames zijn gewoon bagger! Maar.. gelukkig wonen we niet in Amerika want daar zijn er een stuk meer per show. Kijk maar bij Oprah en Dr Phil hoe vaak ze wel niet zeggen we zijn zo terug en dan kom je in NL wel gelijk weer terug terwijl in Amerika er dan weer reclame tussen zit.
Met stip op 1 die van Carpetright. Die hebben altijd zo'n 40% korting en dan gaan ze reclame maken: Nu deze zaterdag tot wel 20% korting... Tja je kan ook een dag wachten, dan heb je weer 40% korting.... Hoe dom kun je zijn?
Die hysterische muts die d'r "pokkie" kwijt is.Grrrr....... mijn nekharen gaan al overeind bij het eerste beeld
Oh, en welke ik ook erg vind is van dat stomme joch dat zijn step in de vaatwasser wil doen. Bah, stomme reclame.
Net als die aankondigingen voor cqc! Wat boeit mij dat nou weer! En Robijn doet de was bij... (alsof die mensen mij wat boeien als het schoon wordt en lekker ruikt, is toch belangrijker) Die pokkie van hi is in het begin niet zo irritant maar als je die reclame zo'n 50 keer hebt gezien dan word je gek ja.. Reden dat ik hi ook heb opgezegd (antireclame voor hunzelf ) Alles van de NEM is zwaar irritant. Wat een leeghoofden werken daar trouwens. Zo gepiept volgens dat mens, nou het kostte een half uur om alleen al te mogen ophangen! Ik ben erg blij dat die Carglass reclames niet op tv komen, wat een oplichters zijn dat trouwens ook. Dat wat die vrouw zingt ofzo kon ik niet eens verstaan 8) Die dr Oetker dingen die nu ineens idd Utker moeten zijn erger ik me er ook aan, iedere keer moet ik zeggen OETKER en het is nog duur ook. Maar het ergst zijn idd die sms reclames met sms boer aan etc.. (ik word echt misselijk van dat geluid) wie doet dat nou weer? Wat een oplichterij. Het is ook nog eens een abonnementsdienst. Ieder reclameblok zitten die dingen wel!
(Ik ben erg blij dat die Carglass reclames niet op tv komen, wat een oplichters zijn dat trouwens ook. Dat wat die vrouw zingt ofzo kon ik niet eens verstaan 8)) Carglass repareert,Carglass vervangt! Favo tune van mijn dochtertje van 2,5 jaar...