meest irritante reclame!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Ennas86, 13 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ja dat zei mijn man ook, ik kon dat vervangt dus niet verstaan :D

2. msroxy

msroxy Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.040
    0
    0
    van die radioreclame van goedemorgen drinkontbijt veranderd mijn redelijk beheerst en rustig persoontje in een WOEST gevaar op de weg....echt waar, mijn hele dag zowat naat de k*t als ik er alleen al aan denk. nu heb ik er alweer last van...door er alleen maar aan te denken...kun je nagaan!

Die stem van de HEMA vind ik leuk!

carglass vind ik ook héél irritant ja... vooral omdat het zóóó langdradige reclames zijn...

En die ene reclame op de radio: "waar ....stopt.....gaan wij verder". en dan de eerste keer zeggen ze na "stopt" niets meer. blegh!

3. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    welke ik irritant vind is die reclame met die vrouw die alles tot in de puntjes geregeld heeft (andrelon geloof ik) dat ze voor de boekenkast staan en ze zegt: nee paars hoort bij paars. oeee verschrikkelijk.

en de c1000 reclame met dat domme mens. heel erg.

en natuurlijk mn pokkie kwijt. moet die nog bellen en die en die. (versta niet eens welke namen ze zegt)

eigenlijk zijn er heel veel reclames die ik echt irri vind.

4. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

carglass GRRR word chagie als ik die reclame hoor en zie!

5. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Frans Bauwer met die stomme energie reclame....

Dan dat stomme lachje van hem hihi.....WHAAAAAAAAAAAAAAAAAA ik wordt zo chachie van dat spotje!!!!!

6. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ja zo irri en dan in die badjas! ik zie hem buiten overal met die idiote badjas!

7. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Toen ik de opnening zag dacht ik meteen aan car glas.
    BBBaaaaaahhhhh!!

8. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    - Ja, die Sensodyne reclame gaat ook nergens over, hoe kun je zo'n verhaal vertellen over een kloddertje tandpasta 'oooeh, het schuimt en het bruist en je voelt dat het overal komt, blablabla...whatever ;).
    - Die blije huppelk#t van Kellogs is ook irritant.
    - Ja, die Calgnonitreclame met die sukkel die met die grieten samenwoont en altijd maar druk de badkamer aan het poetsen is.
    - C1000 met die domme vrouw, kan me niet voorstellen dat er ook maar iemand is die dat een leuke reclame vindt.
    - Tele-2 met dat stomme schaap.
    - De Hema-reclames waarin ze altijd beweren dat er knappe koppen werken die overal over nadenken (en dus labels met harde rotrandjes in babyrompers doen, zwangerschaps- en voedingsbh's niet verder laten gaan dan cup D en ga zo maar door).
    -Frans Bauer met zijn Nederland Energie...spreekt voor zich.

9. Fladdertje

Fladdertje Niet meer actief

Ik vind ze allemaal irritant en heb soms zin die mensen een knal te verkopen. Zet altijd het geluid af en pak een boek totdat het voorbij is. Mijn lief geeft er niets om en ergert zich ook niet aan reclame,sjeeees

10. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

ik vind alle reclames irritant..

Wat ik ook erg irritant vond was gisteren onder goede tijden..
    oppeens die super mario bross reclame onder gtst. Denk dat krijgen we nou.

11. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Die reclame over de grieplijn of grieppandemie.nl , met zo´n mieterige kerel die verwend word door zn vrouwtje en dan ook nog thee op bed krijgt en dan zo´n oervervelend eruit geperst hoestje ;) Dat ook nog zijn koorts opgemeten word door zijn vrouw .. hoe moeten wij vrouwen dat doen als we ziek zijn , juist ook zelf !

12. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Mona Lekker "he"! Gezellig "he"! Mooi "he"
    Jelina zegt nu ook overal "he" achter. grrr...

Daar wordt je blij van ;)

13. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    ALLE reclames van de C1000...dat maffe wijf "haai" AAARGH *shoot*!!!!

14. inderdaad dat is wel heel irritant..

15. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Twee toppers hier, misschien al eerder genoemd;

bisolvon hoestsiroop< moeder zegt 'mijn kinderen maken misschien grapjes over hoesten, maar ik niet'> AFSCHUWELIJK!!!

Paula de koe yoghurt. Stomme kinderen, stom liedje en nagesynchroniseerd

16. Rosado

Rosado Niet meer actief

Die Vodafone reclame met die mensen met zo´n raar hoofd. Ik snap 'm niet, wat hebben die gekke hoofden (beesten???) nou in vredesnaam te maken met een telefoon abonnement. Bah, stomme reclame!

17. Fruitmoes

Fruitmoes Bekend lid

22 jun 2009
    847
    1
    18
    Weet je welke ik echt het ergste vind!
    Die van DE, met dat stomme wijf dat dan zit te gebaren (zogenaamd gebarentaal) en die man die haar dan twee kopjes senseo in haar handen duwt. Ik kan dat geluid van die handen die ze heel hard op elkaar slaat niet uitstaan en haar hoofd ook niet. Ik vind haar zo lelijk he, die mond... aargh! En er word niks gezegd in die reclame, maar toch herken ik dat deuntje al en dan begin ik meestal weer te schelden.
    En die Vodafonereclame ook, met die muizenkoppen. Ik snap m niet hoor.

18. Maddie

Maddie Fanatiek lid

15 sep 2009
    1.391
    184
    63
    Het hoge Noorden.
    Het is dan geen reclame, maar wie kent de zender Consumenten 24?? Als ze dan zo'n kassatest gaan doen, producten testen, die vrouw die die producten dan opnoemt + prijs en waar ze vandaan komen.... verschrikkelijk, zo'n irritante stem!

Ook die van Paula de Koe vind ik heel irritant inderdaad.

19. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    I think that you think that I smell an hour in the wind he!
    Sukkel :x

20. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Die is i.d. wel erg iritant ja..;)

Deel Deze Pagina