Meest luxe hotel van Turkije

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door SDonya, 21 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Klopt een vriendinnetje van mij is er geweest het is geweldig daar.

2. SDonya

SDonya Niet meer actief

dankjewel allemaal!

We gaan kiezen tussen Voyage Belek of Delphin imperial

3. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Dat spreekt me heel erg aan. Ik houd niet zo van dat massale. Helemaal niet met kleine kinderen.
    Was het wel een 'privé' strand van het hotel? Dus met drankjes enzo? En kon je je spullen ergens veilig kwijt? Ik vind dat altijd zo eng, als je op het strand ligt en je gaat met z'n allen het water in. Ben dan bang dat alles gejat wordt...

4. SDonya

SDonya Niet meer actief

Delphin imperial hebben we zojuist in optie gezet! Vertrek zou midden mei zijn, is het dan al echt lekker in antalya? Wij gaan 8 dagen, langer is helaas niet mogelijk met mijn man zijn werk

5. stephaniesv

stephaniesv Actief lid

9 apr 2013
    169
    0
    16
    Als het ruim beneden je budget is zijn er denk ik wel meerdere optie's om naar toe te gaan die leuk en veilig zijn voor je kinderen. Ik weet niet hoe oud je kinderen zijn en waar je naar op zoek bent .. maar ik zou me nog even verdiepen in het aanbod.

Het weer is verschillend.. meestal als het slechter is in de morgen klaart het ook weer op en kan je heerlijk je gang gaan.

6. Butchke

Butchke Niet meer actief

Is wisselend het weer. Kan erg heet zijn maar ook bewolkt. Voordeel is dat het dan lekker lang licht is. De zee is dan ook nog frisjes. Volgens mij heeft delphin imperial wel een verwarmd zwembad erbij...
    Top keuze. Zul je geen spijt van krijgen:D;)

7. SDonya

SDonya Niet meer actief

Er is zo ontzettend veel aanbod in Turkije, dat ik gewoon niet meer weet wat ik kiezen moet... We hebben voor nu delphin imperial gekozen. Volgend jaar willen we voyage belek waarschijnlijk gaan doen. We hebben voor deze hotels gekozen omdat die hier het vaakst benoemd zijn en ze zien er ook erg kindvriendelijk uit. Maxx Royal in Belek staat sowieso vast op ons lijstje maar dat lijkt ons leuker als de dametjes ouder zijn! :) (ze zijn nu 7 maanden en 3,5 jaar) Als jij nog andere leuke hotels weet voor ons dan hoor ik het ook graag! :) Turkije is namelijk nog helemaal nieuw voor ons! Voorheen vlogen we altijd naar verdere landen maar aangezien we nu 2 kindjes hebben, willen we ons wat meer richten op vakanties op korte vlieg afstand..

8. SDonya

SDonya Niet meer actief

Hmm ja mijn man wilt het liefst een last minute boeken ivm het weer inderdaad... Maar dan schieten de prijzen ook ontzettend omhoog.. Ik vind het fijn dat we nu prima binnen budget zitten.. Wat zou jij doen? Last minute boeken of nu boeken?

Super om te horen! Delphin kwam zo vaak voorbij hier, we zijn helemaal nieuwschierig geworden!

9. wendy424

wendy424 Fanatiek lid

24 aug 2013
    1.293
    14
    38
    Mijn ouders gaan al jaren in mei naar Turkije en hebben altijd nog mooi weer gehad. Wij gaan dit jaar op 10 mei naar Delphin Imperial, ben zelf ook heel erg benieuwd naar het hotel. Mijn ouders hebben al een hoop hotels in Turkije gehad maar deze sprong er wel boven uit.

10. SDonya

SDonya Niet meer actief

Klinkt goed! En leuk, dan zijn we tegelijk daar :)

11. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Van alle hotels in Turkije waar ik geweest ben zweer ik bij Delphin Imperial!! Wat een luxe voor zowel de ouders als de kids!
    Wij zijn 2 jaar terug eind April geweest en hadden daar altijd 32 graden! Het was echt een luxe daar. Kinderen hebben het daar nog steeds over ;) En heerlijk dat het maar 15 min. rijden is van vliegveld met kinderen :) (wij hadden een familiekamer geboekt komen daar aan en kregen een suite met jaccuzi op terras) dat was toen echt luxe :D

12. Butchke

Butchke Niet meer actief

Ik zou nu boeken :D;)
    Je zal wellicht een mindere dag erbij hebben. Maar over het algemeen is het dan prima weer.

Deel Deze Pagina