Ik gebruik al maanden de combisleeper en ben hier super tevreden over. Het grote voordeel vind ik dat de slaapzak volwaardig beddengoed is. Binnenkort ben ik toe aan een maat groter, maar ik vind die combisleepers behoorlijk prijzig en aangezien ik er minimaal 2 moet hebben... Is een 'gewone' dikke slaapzak eigenlijk niet voldoende? Of moet je dan alsnog een deken / laken gebruiken? (waar mijn dochter na 2 sec. onder vandaan is )
is even kijken op marktplaats niks? ze staan erop, en soms nieuw of zgan! even wassen, en klaar is kees....maar dan moet je natuurlijk wel een 2e hands willen aanschaffen
heb ze alle2 van mp gekocht en zien er als nieuw uit dikkke slaapzak voldoet niet zoals de combisleeper
Ik heb ook een combisleeper...en daarnaast gebruik ik een hele dikke slaapzak van de hema, en een dunne slaapzak van de hema. Dus als de combisleeper in de was zit...gebruik ik een van de hema slaapzakken.
Ik heb zelf ook 1 van mijn 2 combisleepers via marktplaats, dus dat vind ik geen probleem. Maar ik vroeg me met name af of een gewone dikke slaapzak ook volstaat. Ik heb die van de Hema in mijn handen gehad en die lijkt mij aardig warm voor de winter.
Die van de hema is ook dik genoeg...niet die ze nu hebben...maar die ze straks in de winter weer verkopen. Trouwens...de combisleeper kun je eventueel ook eventjes in de droger doen als die niet helemaal droog is.
Die dikke van de HEMA had ik hier ook afgelopen winter...die vond ik ook erg goed en die ga ik als het koud is en ze ze weer hebben ook zeker halen! Ik heb alleen nog nooit de mouwen eraan gehad...dan gaat Finn erg protesteren
De Puckabag is een slaapzak die gelijkwaardig is aan de combisleeper. Zou even op de site van Puckababy kijken voor de specificaties
Ik heb ook de puckabag, die is in twee lengtes te verstellen. Je krijgt een dikke zak en een dunne zak. Die kan je aan elkaar vastritsen voor de winter en in de zomer gebruik je alleen die dunne. Mouwen kunnen er ook af. Ik heb er geen seconde spijt van gehad.