Ik gebruik die wel om de wortelen mee te schrapen. Voor de rest ligt dat ding ook maar in de la. Schillen doe ik liever met een mesje maar voor wortelen ideaal dus,
Soms koop ik weleens iets aan speelgoed voor mn katten Denk ik nou leuk kunnen ze lekker spelen en gek doen En dan geef ik het thuis aan ze en dan halen ze hun neus ervoor op😏 Dus dan geven we het maar weer weg aan andere voor hun kat En we hebben ook zo een magic bullet apparaat.. nou gebruiken dat ding nooit tot zelden, en heb skeelers in de schuur want ik wou zo graag gaan skeleren, dus zou en moest ze hebben heb wel geteld 1x geskeelerd in 2-3jaar tijd.. en een hoepel had ik ook nooit wat meegedaan dus maar weggegooid..en had ook een springtouw maar die was ook weer heel snel de deur uit..🙄 En ik maar afentoe klagen op mijn man wanneer hij iets haalt waaraan hij in mijn ogen niks aan heeft🙊
Een bordje waar je knoflook op kon draaien tot een soort pasta. De stoomreiniger. Wat een vreselijk draken ding. Bakjes met vacuum. Net als een vacuüm dop voor wijnflessen. Werkt niet of half. Gewoon ruk. En nog veel meer waar ik nu niet op kom. Als stip eigenlijk. Iets voor je katten kopen. En dat ze de doos waar het uit kwam duizend malen interessanter vinden dan het product waar je flink voor betaald hebt 😂 etters
Dit had ik kunnen schrijven. Skeelers en kattenspullen klinkt heel bekend. Alhoewel ze de krabpaal inmiddels wel gebruiken want dan kan mijn dochter niet bij ze De dunschiller van Joseph Joseph. Wat een onding! Senseoapparaat. Echt wel veel gebruikt, maar een pot koffie is het lekkerst. En anders gewoon een nespresso en niet zo'n slappe 'smaakt naar automatenkoffie' bak van Senseo.