In het kader van Valentijnsdag ben ik benieuwd naar jullie meest erge date ooit! Toen ik 16 was had ik met een jongen die ik leuk vond bij hem thuis afgesproken, zijn ouders waren namelijk een weekend weg. Eenmaal binnen gekomen in de woonkamer had hij, heel romantisch een appeltaart voor mij gebakken. Ik natuurlijk helemaal blij! Erna vroeg hij mij mee naar boven, hij wilde iets laten zien op zijn computer. Uiteraard doorzag ik deze smoes al, maar goed ik ging toch mee naar boven met hem. Eenmaal in de computerkamer aangekomen kreeg ik de schrik van mijn leven! Het feit dat daar een webcam stond was in die tijd niet zo vreemd, maar wel dat er een matras op de grond lag, en er 2 komkommers op het matras lagen! Omdat ik nou niet bepaald tactisch ben aangelegd, kreeg ik direct de slappe lach. Eenmaal uitgelachen heb ik hem nog even beleefd gevraagd waarom er in vredesnaam 2 komkommers lagen en dat hij ze wat mij betreft in z'n eigen gaten kon stoppen en dat mocht filmen. Waarop deze jongen zei dat 1 van deze komkommers ook daadwerkelijk voor hem bedoeld was... Je begrijpt dat ik direct het huis uit ben gevlucht en stikkend van de lach mijn vriendinnen op de hoogte heb gesteld. Eenmaal thuis kreeg ik een nog een smsje van hem of ik zijn vreemde voorkeuren aan niemand wilde vertellen en dat hij het erg jammer vond dat ik de date niet op prijs stelde, hij stelde zelfs nog een normale date voor door een keertje samen uit eten te gaan. Uiteraard ben ik hier niet op in gegaan. Laatst was ik samen met een vriendin aan het shoppen en zagen we hem weer lopen, dat leverde weer de slappe lach op. Wat was jullie meest verschrikkelijke date?
Hahahaha wauw! Ik heb geen erge dates in die zin. Wel een keer een date gehad waarbij de man in kwestie zo verschrikkelijk verlegen was dat ik na een half uur maar heb gevraagd: Denk niet dat het nog veel gezelliger wordt he? Waarop hij zei: nee sorry ik ben altijd veel te verlegen als ik eenmaal echt ga daten, volgende keer is het beter. Ik heb hem geen volgende keer gegeven
Toen ik 18 was had ik een keer een date met een jongen die ik online had leren kennen. We hadden al een tijdje gepraat (op MSN nog ) en die avond zou hij langs komen om een film te kijken, hij zou een dvd meenemen. De dvd die hij had gekozen: de lion King. Op zich niet eens zo'n ramp, ik kan Disney wel waarderen, ware het niet dat hij vervolgens zijn rugzak leeghaalde en er een hoop pluchen knuffels uitkwamen: simba, mufasa, timon, pumba, nala, de hele zooi. De complete film heeft hij met zijn knuffels mee gespeeld, inclusief alle dialogen dramatisch uitgevoerd en uitgebreid gehuild met zijn Simba op schoot. Onnodig om te zeggen dat we elkaar nooit meer gesproken hebben daarna.
Niet echt een date maar mijn vriendje had me bij hem thuis uitgenodigd. Hij had ook een tweelingbroer. Bij zijn thuis moest ik kijken hoe hun aan het gamen waren op de tv. Heel interessant Hij is niet lang mijn vriendje geweest
Komkommers😳 Serieus?! What was he thinking?! M'n eerste date met m'n nu huidige partner vond ik vreselijk, bij hem thuis filmpje kijken. Zat z'n huis vol met familie, z'n oma, broer, schoonzus en noem maar op.. ik vond het afschuwelijk en zat daar heel ongemakkelijk.. Inmiddels is het al 10 jaar m'n partner😂
Ok m'n thee ligt nu over de tafel 😂. Was hij vd zelfde leeftijd of een jaar of 5 jonger 😉
Die komkommers zijn gewoon eng! hoe kan hij denken dat dit een goed idee is? 😂 The lion king is hilarisch. Zo awkward! Ik heb wel eens dates gehad met jongens die zich suf rookten aan weed. Zat ik daar en 1 keer ging ik met een jongen mee naar huis die geen condooms kon vinden. Op de wc hing voor de grap een lijstje met een condoom erin. Voor noodgevallen. Sloeg hij dat lijstje stuk en tadaaa! 😂 nou echt niet dus he! De volgende dag werd hij keihard uitgelachen door zijn ouders. Dat hoorde ik van een gezamenlijke vriend 😂
Whahahah serieus :') Ik heb niet zo veel gedatet, ik ging meer zoenen in de kroeg en dan vervolgens met mensen thuis afspreken. Voelt niet heel erg dateachtig en er gebeurde ook niks vreemds geloof ik.... Waar mijn man me nog altijd om uitlacht is dat ik in mijn studententijd na het uitgaan regelmatig leuke jongens mee naar huis nam voor een kop thee. En dan ook echt alléén een kop of thee, bijvoorbeeld omdat ik of hij bezet was. Zaten we om 6 uur 's ochtends kamillethee te drinken op de bank :') Mijn man bezweert me dat ze allemaal echt hoopten dat er nog iets anders zou gebeuren dan alleen thee drinken, maar het is echt nooit gebeurd hihihi.
Ik heb een jongen ontmoet via fb ik dacht oké geef het een kans...puntje bij paaltje bleek het een extreem verlegen man te zijn....oké ik wen er wel aan, hij ontdooit vast later dus ging weer op date weer zo stil maar na een week of 2 op een of andere manier kwam het ervan; seks....maar toen; zoenend en middenin stopte hij en stond op meldend dat hij even naar het toilet moest...okeee vond het al raar en duurde verdomt lang, maar goed ik hoor hem weer terug komen en wat ziet mijn oog? stond die daar in vol ornaat in leerkleding met een voorbind dildo! en zei heel sensueel: hier is meester Jordy (zo hete hij niet eens).... Ik ben niet snel stil te krijgen maar toen was ik sprakeloos, en dacht alleen maar waar ben ik in godsnaam beland? Het leek net een slechte film. Meneer had een stiekeme fetisj voor Leer, ik heb gezegd dat ik hier niet van gediend was, het was toen akward stil en heb me aangekleed en ben vertrokken... Nooit meer wat van gehoord....
Wauw, wat een gekke dingen. Komkommers en knuffels ai... Ik beken dat ik zo'n trut was die gewoon nooit meer iets liet horen na een date als ik afgeknapt was. Afknappers waren het meestal als ik ze in het uitgaansleven ontmoet had en dan bij daglicht en zonder 5 martini's achterover terug zag.
Ik heb ooit een date gehad met een jongen die er op het eerstw gezicht prima uitzag: mooi koppie, galant, rechtenstudent... Na een paar drankjes vertelde hij dat hij graag driedubbel meester wilde worden: zijn studie afmaken (en dan dus Meester in de rechten zijn), de meester dan (heet dat zo?) halen in zijn vechtsport en ook een bloeiende carrière hebben als SM meester.. Dit was vóór 50 shades of Grey, ik was nog maagd en héél snel weg!
Ik was een keer op date met een zuid Amerikaanse jongen, die tijdens de date compleet uit z'n dak ging tegen mij dat ik met de uitsmijter van de club een praatje had durven maken. Hij vond dat ik hem daarmee compleet voor l*l had gezet. (Ik vroeg serieus een vuurtje aan die kerel) ik ben in een grote rechte lijn naar een taxi gelopen, snel ingestapt met het verzoek of hij m'n nummer alsjeblieft wilde verwijderen uit z'n telefoon. Wat een mafkees!
Mijn date kwam met de trein en de bus. ik haalde hem op van het station en daar bleek dat hij zijn hond (zo groot als een schaap) had meegenomen... Waar moesten we in hemelsnaam dat dier stallen de hele dag?! aangezien wij naar een museum zouden gaan.... dus de hond maar bij mijn ouders gebracht. resultaat: kat in de boom, moeder boos, vader ging de hond uitlaten en kon hem amper de baas, en mijn broertjes durfden niet bij het dier te komen... Best asociaal,, op date gaan en verwachten dat daar wel iemand is bij wie je je hond kan stallen. vreemd.
Mmm, geduld is een schone zaak. Ik had hetzelfde en we zijn nu 10 jaar bij elkaar met een prachtige zoon ! We hebben het er nog wel eens over hoe het gelopen zou zijn als ik hem niet de kans had gegeven los te komen. Overigens is hij verder helemaal niet verlegen.
Heerlijk topic! Ikzelf heb geen leuke verhalen doordat ik op mijn 15e een vriendje kreeg wat nu mijn man is.