Hallo allemaal, Wij hebben een licht eikenhouten dressoir met 2 laatjes, links en rechts een deurtje met daarachter ruimte met in het midden een plankje, in het midden een dubbele deur met veel ruimte ook met plank in het midden. De laatjes zijn altijd netjes en geordend (heb er vakkenbakjes in gezet) In de kleine kastjes heb ik per plank een mandje gezet, staat wel netjes en past precies qua ruimte. De ruimte achter de deurtjes in het midden blijft drama. Eerst stond de printer er in en de laptop, maar nu kantoor op zolder, dus staat het daar. Iedereen gooit zijn spullen erin, wat ik er dan weer uit laat halen of zelf er weer uithaal en opruim, stapeltjes vallen om, en je kan niks terug vinden. Hoe hebben jullie kasten met planken ingedeeld? -mandjes of van die dozen met deksels of andere handige oplossingen
Hier onderin de buffetkast: links een deurtje met plank, onderin mijn naaimachine en naaispullen, bovenin sterke drank (we drinken zelf heel weinig, dus staat er voor feestjes etc). In het midden 8 laden, elk eigen functie, bovenste neigen naar rommellaatjes, maar die ruim ik regelmatig op. Rechts weer een deur met plank; bovenin spelletjes en puzzels, onderin knutselspul. Losse bakjes voor stiften, potloden, stempels, ponsjes, foamstickers, ladenkastje (zo een: Iris ladekast - 3 lades) voor papier en kleurboeken en stickers, onderste grotere la voor losse troepjes als kwasten, verfbakjes, chenilles, lintjes, glitter, lijm, schorten etc Ik gebruik op zolder een vergelijkbaar ladesysteem voor de administratie (voordat ik het in een map stop)