Zo'n date had ik ook, we zijn nu 14 jaar samen. Hij is nog geen spraakwaterval, maar hij heeft andere kwaliteiten.
De eerste date riep uit het niets keihard door het café heen dat hij zin had om iemand in elkaar te timmeren Met de tweede was het zo gezellig dat we bijna onder een bus kwamen omdat we meer oog voor elkaar hadden dan voor het verkeer. We zijn al 12 jaar samen ondertussen.
Haha, die komkommers, brrr, die Lion King en die grote hond, ik zie het voor me ! Via gezamenlijke vrienden die aan bleven dringen op een dagje naar het strand te gaan met een vriend van ze, die al mijn type niet leek, toch maar overstag gegaan, beetje om van het gezeur af te zijn. Had echt zowat niets om over te praten, maar hij bleef me maar aanstaren. Hij had een heel foute auto, zo'n enorm opzichtig ding en ging op een gegeven moment met zijn dikke lippen en een overdreven zwoele blik naar mij 'sexueal healing' zingen, wat nog serieus bedoeld was ook. Ik heb echt de tijd uitgezeten en ik was blij toen ik weer thuis was.
Ik had een jongen leren kennen met uitgaan. Een scharrel eigenlijk, elke keer als we elkaar zagen eindigden we zoenend op de parkeerplaats. Op ee bepaald moment hadden een afspraakje gemaakt bij zijn huis. Toen ik daar kwam, in een superarmoedig huisje met niet veel meer dan een bank tv en matras op de grond, zag ik een foto staan van hem en.een meid. Ik vroeg wie dat was, hij zei 'mijn vriendin'. Hij begreep niet waarom ik een probleem had met dat antwoord. Dacht dat ik gewoon 'leuke' avond met hem zou hebben...
Om 17.00 uur afgesproken, dus ging er vanuit dat we samen zouden eten. Maar hij had al gegeten, hij wilde niet uit eten, dus ik liep met grote honger rond. Van ellende bij een kraampje een hamburger besteld, zegt hij: doe mij er ook maar een! Sukkel!
Ohhh ik lig dubbel, wat n verhalen! Ik heb nooit veel gedate, maar de herinneringen die ik heb aan dates zijn ook niet de beste. Altijd een heel ongemakkelijk gevoel bij gehad. Behalve toen ik m'n man ontmoette daar ben ik nu al bijna 17 jaar mee samen.
omg die komkommers en knuffels... Mijn ergste "date"ervaring.. ik (13/14 jaar) was met mijn vriendin en haar vader op vakantie in Nederland en we hadden daar een paar jongens leren kennen. Met een had ik wel een klik en hadden gezoend. We gingen met een groepje naar zijn huis om op zijn slaapkamer te relaxen.. Het was me een partij ranzig daar, snot op zijn kussen, viezigheid, afval enz. Echt heel goor.. Dat was echt een afknapper. Toen we weer thuis waren nog een keer afgesproken. Die jongens een heel eind gereisd en komen bij ons, mist die viespeuk al zijn tanden we hebben ze gauw afgewimpeld niet heel aardig maar daar wilde we toen echt niet mee gezien worden
Geweldig allemaal. De tweede date met dezelfde jongen, zegt ie onder de film uit het niets e vorige keer na onze date heb ik mijn rechterhand gebruikt en aan jou gedacht . Kreeg echt de kriebels en ben direct weggerend. Later hard om moeten lachen met vriendin.
Mijn eerste date was toen ik een jaar of 14 was, titanic draaide toen en bij stond voor de deur met een bos bloemen. Klinkt perfect hè... tot ik niet mocht van mijn vader! Vreselijk... ik was even vergeten te vragen of het mocht en de heer in kwestie was 10 jaar ouder. Mijn vader kende hem wel. Nu ik zelf kinderen snap ik het eigenlijk wel. Maar op dat moment vond ik dat ik de vreselijkste ouders van de wereld had. Hij heeft de bloemen trouwens weet meegenomen en ik heb hem nooit meer aangekeken.
Jongen: zullen we naar de Mac gaan ik heb honger. Ik: oké Wij: alle 2 een menu bestellen. Kassamevrouw: dat is .... euro alstublieft. Hij: kun jij betalen want ik heb voor de rest van de maand geen geld meer. Ik heb betaald. En verwachtte ook echt niet dat hij mijn menu zou betalen. Maar dat hij mij vroeg te betalen na bestellen vond ik zo vreemd. Uiteindelijk zijn we nog wel in bed beland. Echter wilde ik niet veel.. zijn piemel stonk vreselijk. Gatverdamme! Geld voor zeep enzo was zeker ook op. Bah! Krijg er weer kriebels van blugghh Ben met een smoes naar huis gegaan en later gezegd dat het niks ging worden. Stond ie 2 weken later met een enorme bos rozen huilend op Mn werk. Man.. ik stond echt vreselijk voor lul. Ik probeerde nog aardig ge blijven maar toen hij boos werd, werd ik ook boos. Ik heb hem toen echt verteld dat ie snel op moest hoepelen anders had ik hem een tik gegegeven. Mafkees.
Hahaha wat een topic, Ik ben nu sinds kort een beetje aan het Daten, maar wat lopen er idd een gekke figuren rond. Laats een man ontmoet, best een leuke vent maar qua uiterlijk toch niet helemaal mijn typ. De eerste date had hij wel zn best gedaan er nog een beetje leuk uit te zien en er was best een klikt maar ook twijfel voor mij. Dus er nog een date tegenaan gegooid. Blijkbaar dacht meneer dat ik het wel belangrijk vond te weten dat hij er warmpjes bij zat en rijke vrienden heeft. Allemaal leuk maar na 3x aangegeven te hebben dat een fles wijn van 10 euro ook prima voor me is ipv een van 250 die hij die ochtend nog had gekocht probeerde hij het op een andere manier. Ik kreeg een hele geschiedenisles over zijn ex inclusief foto's En ik leek notabene gigantisch op die vrouw. Maar behalve dat was hij ook op afgetrapte trainingsschoenen en zn op de bank hang kleding gekomen. uuuh... en ik helemaal opgedoft in een leuk jurkje dus voelde me wel erg uit de toon vallen. Nu wilde hij nog een derde date maar daar heb ik vriendelijk voor bedankt. En toen begon het... Ik moest hem een kans geven, hij zou van me houden zoals nooit iemand anders had gedaan, ik had toch niks te verliezen volgens hem om er nog meer in te investeren qua tijd. Hij zou een geweldige man voor mij zijn en ik moest hem een kans geven dat aan mij te bewijzen... En met valentijnsdag voor de deur... Ik zou toch niet zonder date moeten willen zitten. Hahaha zo wanhopig ben ik nog niet
Ik ging op date met een jongen naar de bios (Narnia) Het was erg leuk en hij bracht me netjes thuis, we gingen nog even in de huiskamer wat tv kijken. Ineens komt mijn broertje met een rot gang de trap afgerend en ik hoor een bepaald geluid in de gang. Ik riep nog naar em sta niet zo stom te lachen joh rot jong, toen mijn ex ineens zei joh je broertje staat de gang onder te kotsen Ik dacht dat die een geintje maakte maar ging toch even kijken en ja hoor het kind had de hele gang onder gekotst. Mijn ouders waren op dat moment niet thuis dus mocht ik alles opruimen. Hij heeft me wel netjes keukenpapier gegeven zodat ik het kon opruimen.. was geen mooi einde van de date in elk geval
Die komkommers... 😱 Toen ik 16 was had ik een date met een jongen die ten eerste al ouder was dan hij zei. De werkelijke leeftijd heb ik nooit geweten maar zeker ouder dan 20. We zouden in de stad wat gaan drinken. Hij wilde nergens gaan zitten tot we ergens heel afgelegen bij een cafetaria kwamen waarvan hij het personeel kende. Dat voelde al lekker bekeken. Daarna weer naar buiten gegaan waarop hij mij begon te zoenen, dat leek me nog wel leuk totdat ik merkte hoe. Het was meer een kwijlende hond die met zijn stijve geval maar tegen me aan bleef rijden. Hij wist niet van ophouden. Daarna heb ik hem niet meer gesproken