Meest vreemde plek waar jij ooit bv hebt gegeven

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door B en N, 29 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bij de parkeerplaats Oeienbosch (homo ontmoetingsplek)
    haha wij waren op weg naar huis en mevrouw kreeg honger, dit was de enige optie, hubbie was erbij hoor haha

xxxxxxxxxxxxxxxxx

2. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    IN het pashokje van de C&A.
    Ze zullen wel gedacht hebben wat is dat voor gesmak.... :)

3. appeltje

appeltje Niet meer actief

Hier ook.... er kwam zelfs iemand even kijken of er geen onzedelijke dingen gebeurde :) (zoontje maakte in het begin nogal wat lawaai tijdens het voeden)

4. wendyp

wendyp Niet meer actief

Op veel vreemde plekken haha... Maar het ergste was toch, op het toilet bij de huisarts...

Hele wachtkamer zat vol en moest staan, dan maar het toilet op. :)

5. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Niet echt rare plaatsen, maar toch voor mij best wel een 'overwinning'.

- De Ikea in het gewone restaurant, onder de poncho. Heb er leuke opmerkingen over gehad van een stel oudere dames die zeiden dat ze het ook niet erg vonden als ik haar zonder poncho voedde. Maar omdat Kyra af en toe geholpen moet worden met aanhappen vond ik dat zelf niet zo'n strak plan.

- Het consultatiebureau. Even een 'bakje' troost na al dat vervelende aan en uitkleden. We zijn toch allemaal ouders of verpleegkundig personeel, dus zonder gêne de borst eruit en eten maar. :D

- De auto op het parkeerterrein bij de AH. Tsja honger is honger. :)

En binnenkort komen daar vast heel wat plekken bij. Maar ik hoop toch de homo-ontmoetingsplekken etc over te slaan. ;)

6. batje

batje Actief lid

6 sep 2008
    113
    0
    16
    Ik voed ook echt overal, kan niet zo snel een gekke plek bedenken :)
    Wat wel erg grappig was dat Daniel 'n boertje liet na heel discreet gevoed te hebben in de trein.. de vrouw voor me had niet eens door dat ik een babytje had en keek heel boos om toen ze een harde knetterboer hoorde ;)

Deel Deze Pagina