Mijn kindje spuugt ontzettend veel waardoor ze dus ook te weinig is aangekomen, nu heb ik dus gister op advies van het consultatiebureau nutriton gekocht. Gister gebruikt, is wel minder maar spuugt nog altijd, iemand hier ervaring mee, hielp het nu echt? Heb het al eens dikker gemaakt mischien dat dit helpt.... is ook een stuk fijner voor de kleertjes als dit werkt... Geef natuurlijk bv dus geef het van te voren met een paar lepeltjes en erna. Hoop echt dat het beter wordt
Je kan beter Biobim geven, dat bindt beter met moedermelk en is ook wat vriendelijker voor de darmen. Het is strikt genomen wel bijvoeding, dat is eigenlijk af te raden onder de 6 maanden. Heb je de gewichtscurve van je kind wel eens ingevuld op borstvoeding.com, dan het je een beter beeld van de lijntjes van je kind. Ervaring leert dat als een CB zegt dat een kind niet hard genoeg groeit, dit lang niet altijd terecht is. Heb je al eens geprobeerd je kind iets hoger aan te leggen, en na de voeding recht op te houden ( 10 minuutjes), dan kan het beten de slokdarm door.
Dankje... ja ze is in principe altij wel iets te weinig bijgekomen, behalve de eerst keer dat ze gewogen was. De mevrouw die haar had gewogen zei dat ze in verhouding met het groeien ook wel op een lijn zat dus dat dit eigenlijk wel goed was, maar ja zij is geen arts. Ik vindt het wel minder dat ze zoveel spuugt maar zolang mijn meisje goed plast en het goed maakt maak ik me geen zorgen. Mijn instinct zegt dat het goed gaat dus daar luister ik ook naar. Ieder kindje is ook anders niet? Ik ben gewoon zo dat ik volledig op mezelf vertrouw, of is dit niet goed? Bij de eerste twijfel je nog weleens... Die biobim ken ik niet waar koop je die dan?
Biobim kan je kopen bij de natuurvoedingswinkel. Als ik je verhaal zo leest, eet ze in principe goed, en plast ze ook goed. Dan zou ik echt niets veranderen, en bij twijfel een lactatiekundige inschakelen en niet op het CB afgaan.
Dank je doe ik ook, geef voeding op vraag dus ze krijgt als ze honger heeft, nou ik maak dit spul eerst op en dan koop ik die biobim eens. Is trouwens wel vervelend dat spul met een lepeltje geven. Ze heeft het al goed door nu en wilt ze het helemaal niet eten ze wilt natuurlijk meteen weer aan de borst, de arme meid. Hoop maar dat het wel gaat helpen...
Ik heb ook een spugertje en inmiddels een gruwelijke hekel aan nutriton, het werkt bij ons voor geen meter, alles plakt, Daniel vindt het vies en hij spuugde het met klodders weer uit.. Als je meisje geen last van het spugen heeft (maagzuur of niet genoeg aankomen volgens bv curve) zou ik 'r gewoon een slabbetje omdoen en je er niet zo druk om maken Veel mensen raden idd aan spugertjes rechtop te houden, gek genoeg spuugt de mijne minder als ik 'm liggend voed en daarna even laat liggen. Dan ontspant de maag en loopt alles lekkerder door. Even experimenteren dus succes!