Deze ochtend het eerste kwaaltje? Tanden poetsen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Marcellaa, 8 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marcellaa

Marcellaa Lid

5 okt 2014
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Deze ochtend stond ik 6:30uur op, badkamer in, douchen en tandjes poetsen ... En toen kwam het ... Giga misselijk en kokhalzend boven de wasbak, alleen al door de geur van de tandpasta en iets in me mond. Meer meiden last met tanden poetsen of de pasta?

2. Shaker

Shaker Actief lid

14 aug 2014
    231
    0
    0
    Ik heb er geen last van maar heb het wel vaak gehoord bij vriendinnen. Ik heb ook wel eens gehoord dat kindertandpasta helpt :) misschien een idee om te proberen.

3. mamapriscilla

mamapriscilla Actief lid

2 mei 2009
    336
    0
    16
    Jaaa heeeel herkenbaar kokhalezend tanden poesten haha en dat gevoel gaat pas weg als de smaak van tandpasta weg is :(

4. unknowable

unknowable Niet meer actief

Herkenbaar hoor :D

5. Lutty

Lutty Actief lid

26 okt 2012
    469
    0
    0
    Hier was tandenpoetsen tussen week 6 en 22 echt een ramp.
    Heb verschillende tandenborstels geprobeerd, uiteindelijk die met het kleinste kopje gehouden.
    Heb verschillende smaken en soorten tandpasta geprobeerd, uiteindelijk die met de sterkste smaak gehouden.
    Heb geprobeerd om eerst te eten, om pas erna te eten, om al iets te drinken vooraf, om na het ontbijt een uurtje te wachten en uiteindelijk gebleven bij nuchter tanden poetsen, dan kwam er enkel gal uit bij het spugen en dat spuugde ik gewoon in de wasbak (en 't zag er minder vies uit dan brokken en stukken eten...).
    Maar ik bleef dus gewoon spugen :p

Rond week 16 minderde het en na week 22 geen problemen meer mee gehad.

Succes ermee!

6. Marcellaa

Marcellaa Lid

5 okt 2014
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gezellie, staan we met meerdere iedere ochtend kokhalzend te poetsen, schep toch een band dames ;) :p Kindertandpast, goed idee, ga het gelijk proberen, dank je wel. Ik dacht vanmorgen ook inderdaad, morgen eet ik wel eerst en wacht een uurtje maar denk dat het dan niet gaat werken. Kleinere kop is ook wel een idee. Als ik mn tandenborsel al zie trek ik wit weg haha. Dank jullie wel meiden voor de tips!

7. Lutty

Lutty Actief lid

26 okt 2012
    469
    0
    0
    Oh en tips van de tandarts:
    * Goed rechtop staan, dus niet al in spuug-houding boven de wasbak gaan hangen.
    * Schouders laag houden, je trekt die onbewust op waardoor je ook weer richting spuug-houding gaat.
    * Door de neus ademen en zeker niet door je mond inademen.

8. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Ik heb het ook sinds gister :(

Ik heb het niet van de smaak van tandpasta, maar van het apparaat in m'n mond (elektrische tandenborstel).

Gelukkig is het bij mij ook water en gal. ff afwachten hoe het de komende dagen valt. :)

9. MissyG

MissyG Actief lid

4 sep 2011
    173
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel herkenbaar. Hier niet de tandpasta, maar de tandenborstel zelf. bah!!

10. bllondiie

bllondiie Niet meer actief

Ja herkenbaar, nu nog met periodes :)

11. Marcellaa

Marcellaa Lid

5 okt 2014
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb net ook m'n tanden gepoetst, echt om te te testen en nu heb ik nergens last van, dus echt een ochtend kwaaltje. Stelt me wel gerust dat er meerdere meiden zijn :) Dank jullie wel hoor.

12. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Ik heb er tot de 18 weken last van gehad! Heel vervelend..

Wat bij mij wel hielp was een kindertandenborstel. Die zijn een stuk kleiner en dat maakte het wat makkelijker.

13. Marcellaa

Marcellaa Lid

5 okt 2014
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga het zeker even proberen ... Haha wat een gepuzzel hè. Thnx!

14. onzewens

onzewens Bekend lid

9 jan 2012
    561
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook last van en maakt niet uit welk moment vd dag. Tanden poetsen is geheid kokhalzen. Soms met spugen soms niet. Bij ligt het ook echt aan de tandenborstel. Daarnaast ben ik vaak de hele ochtend misselijk maar als ik ieder uur wat eet helpt dat wel. En aan t einde vd middag weer misselijk van vermoeidheid. Heel fijn dus. Ken t van mijn oudste helemaal niet zo. ..

15. Marcellaa

Marcellaa Lid

5 okt 2014
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    We kunnen elkaar een hand geven Onzewens haha ... Misselijkheid komt nu bij mij ook steeds meer voor :) en in de avond doodmoe van het misselijk zijn.

16. Liesbeth1982

Liesbeth1982 Actief lid

31 mei 2011
    144
    2
    18
    Vrouw
    Assistente bij Mondziekte-kaak en aangezichtschiru
    Huissen
    Fijn hè, hier ook iedere ochtend...

Deel Deze Pagina