Deze ochtend stond ik 6:30uur op, badkamer in, douchen en tandjes poetsen ... En toen kwam het ... Giga misselijk en kokhalzend boven de wasbak, alleen al door de geur van de tandpasta en iets in me mond. Meer meiden last met tanden poetsen of de pasta?
Ik heb er geen last van maar heb het wel vaak gehoord bij vriendinnen. Ik heb ook wel eens gehoord dat kindertandpasta helpt misschien een idee om te proberen.
Jaaa heeeel herkenbaar kokhalezend tanden poesten haha en dat gevoel gaat pas weg als de smaak van tandpasta weg is
Hier was tandenpoetsen tussen week 6 en 22 echt een ramp. Heb verschillende tandenborstels geprobeerd, uiteindelijk die met het kleinste kopje gehouden. Heb verschillende smaken en soorten tandpasta geprobeerd, uiteindelijk die met de sterkste smaak gehouden. Heb geprobeerd om eerst te eten, om pas erna te eten, om al iets te drinken vooraf, om na het ontbijt een uurtje te wachten en uiteindelijk gebleven bij nuchter tanden poetsen, dan kwam er enkel gal uit bij het spugen en dat spuugde ik gewoon in de wasbak (en 't zag er minder vies uit dan brokken en stukken eten...). Maar ik bleef dus gewoon spugen Rond week 16 minderde het en na week 22 geen problemen meer mee gehad. Succes ermee!
Gezellie, staan we met meerdere iedere ochtend kokhalzend te poetsen, schep toch een band dames Kindertandpast, goed idee, ga het gelijk proberen, dank je wel. Ik dacht vanmorgen ook inderdaad, morgen eet ik wel eerst en wacht een uurtje maar denk dat het dan niet gaat werken. Kleinere kop is ook wel een idee. Als ik mn tandenborsel al zie trek ik wit weg haha. Dank jullie wel meiden voor de tips!
Oh en tips van de tandarts: * Goed rechtop staan, dus niet al in spuug-houding boven de wasbak gaan hangen. * Schouders laag houden, je trekt die onbewust op waardoor je ook weer richting spuug-houding gaat. * Door de neus ademen en zeker niet door je mond inademen.
Ik heb het ook sinds gister Ik heb het niet van de smaak van tandpasta, maar van het apparaat in m'n mond (elektrische tandenborstel). Gelukkig is het bij mij ook water en gal. ff afwachten hoe het de komende dagen valt.
Ik heb net ook m'n tanden gepoetst, echt om te te testen en nu heb ik nergens last van, dus echt een ochtend kwaaltje. Stelt me wel gerust dat er meerdere meiden zijn Dank jullie wel hoor.
Ik heb er tot de 18 weken last van gehad! Heel vervelend.. Wat bij mij wel hielp was een kindertandenborstel. Die zijn een stuk kleiner en dat maakte het wat makkelijker.
Hier ook last van en maakt niet uit welk moment vd dag. Tanden poetsen is geheid kokhalzen. Soms met spugen soms niet. Bij ligt het ook echt aan de tandenborstel. Daarnaast ben ik vaak de hele ochtend misselijk maar als ik ieder uur wat eet helpt dat wel. En aan t einde vd middag weer misselijk van vermoeidheid. Heel fijn dus. Ken t van mijn oudste helemaal niet zo. ..
We kunnen elkaar een hand geven Onzewens haha ... Misselijkheid komt nu bij mij ook steeds meer voor en in de avond doodmoe van het misselijk zijn.