Hallo Mijn menstruatie is afgelopen maanden steeds met 1 dag vervroegd op zich niet erg deze maand 2 dagen te laten en nog geen 4 dagen waarvan lichtroze bloed en zelfs 1 dag alleen bruine afscheiding wel geklust (niet op de vruchtbaarste dagen) Als ik nu uitreken vanaf de laatste menstruatie deze maand moeten mij vrichtbaarste periode tussen 22 en 24 augustus zitten voor de eisprong Bereken of zie ik het nu verkeerd? Heb wel ondanks me "menstruatieperiode die geweest is" athans dat denk ik dat het wel was nu drukkend gevoel op me onderbuik en me lies al 2 dagen (wel geklust natuurijk) en weinig trek in eten beetje beroerd...... En hoofdpijn, Bedankt
Als je een redelijk regelmatige cyclus hebt is het bij mij zo dat ik ong 14 dagen na mijn eerste ongesteldheids dag mijn eisprong heb.. We klussen dan vanaf dag 10 tot dag 20 of elke dag of om de dag..( ligt aan de "zin") Vorige keer heeft het geholpen en raakte ik zwanger... Tijdens mijn eisprong heb ik ook vaak steken aan 1 kant in de buik en een soort zeurende ongestelheidspijn.. Succes en ik zou zeggen...lekker gaan klussen! Liefs Joy
ik heb ook ff een vraagje, voordat ik echt ongesteld wordt heb ik zo'n 3 dagen ervoor een soort bruinig goedje. tel je ditg als eerste mensstruatiedag of pas wanneer het echt doorbreekt?