Bijna einde van het jaar en heb voor de juffen al een leuk cadeautje! Maar nu ben ik opzoek naar een cadeau voor een meester, het is nog een jonge jongen is veel bezig met sport. Mijn zoon is niet zo van de schoolbanken en deze meester mag hij helpen op bepaalde dagen zodat hij zich nuttig voelt en mede hierdoor maakt hij flinke stappen. Ben echt trots op hem. Nu dus opzoek naar een leuk cadeau. Welke juf hier of creatieveling heeft een leuk idee. Hou niet zo van onzinzooi of met teksten van de beste meester/juf enz dat krijgen ze genoeg maar wel benieuwd waar heb je nou echt wat aan aan het begin van je carrière als juf/meester. Thnxx alvast voor de ideeën.
Een leuk boek wat gaat over sport en wat de kinderen bijv ook kunnen lezen. Van die pennen die je kunt uitgummen en waar je geen type ex voor nodig hebt. Eventueel samen met een notitieblok.
Ik denk dat een kaartje waarin je de waardering uitspreekt naar hem en hoe hij jou zoon zo goed heeft begeleid dit jaar alles is wat je al beginnend docent wilt horen. Dat hij het goed doet en het kind echt ziet in zijn totaliteit. Wat je er dan bij doet als cadeautje is denk ik niet zo belangrijk. Hier kregen ze vaak een bolletjes ijs cadeau bon vd lokale ijssalon, was altijd goed