Hallo! Wie kan ons helpen? We hebben een dochter van bijna 16 maanden. Ze loopt nog niet los. Als ze zin heeft, kan ze aan één hand lopen. Ze krijgt elke soort slof uit. Ook de soksloffen van H&M trekt ze uit. Sokken doet ze uit, gympjes met zachte zool houdt ze niet aan, en ook ballerina's met klittenband krijgt ze los. Wat voor schoeisel moeten we doen voor onze ondeugd voor de winter? (Gisteren gingen we even winkelen en deed ze steeds sokken en sloffen uit, met als gevolg blote pootjes buiten )
Zijn Zootjes was? zootjes.net Zit klitteband boven die die zet je zo strak dat ze niet over de enkel kunnen glijden.
Met veters.. mijn zoontje trekt ook alles uit.. ik heb nu van oxxy van die eerste loopschoentjes met veters.. dubbele knoop erin en hij krijgt ze niet meer los..
beste TS, Omdat ze al wel begint te stappen neig ik in mijn advies naar het enkellaarsje van Bo-Bell met flexzool. Heeft een ritsje en naar mijn ervaring niet gemakkelijk uit te trekken. Kan ze alleen zo op internet niet vinden, onhandig! Zou iig naar een speciaalzaak gaan en je laten adviseren, ook wat betreft de maat die ze heeft natuurlijk. Succes!