Meestvoorkomende problemen met luiers..?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sjoukje88, 10 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Meestvoorkomende luierproblemen

1. Luieruitslag/eczeem

2. Doorlekken

3. Slechte pasvorm

4. Luier is te dik/log

5. Luier is te dun

6. Allergische reactie

7. Anders, namelijk..

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Storm

Storm Niet meer actief

Ik heb met alle luiers dat ze doorlekken. Ik heb 3 buikslapers waarvan 2 nu nog in de luiers, maar bijna elke ochtend nat.
    Ik vind dat de kwaliteit van de luiers ook achteruit gegaan zijn, sinds ze allemaal zo dun mogelijk moeten zijn. Heb het idee dat het probleem sindsdien ook veel erger is geworden. Mijn oudste was ook een nachtplasser, maar was lang niet zo vaak nat als de jongste twee. We gebruiken nog steeds hetzelfde merk. En als we per ongeluk al eens een ander merk in huis hebben, dan gebeurt dat nog steeds. Overdag geen problemen, maar 's nachts dus wel.

2. Hopefultimes

Hopefultimes Fanatiek lid

5 sep 2012
    2.209
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier DL meestal in de wasbare luiers, en dan geen enkel probleem.
    Maar de enkele keer dat ze in de wegwerp ligt en toevallig een poepluier heeft....lekt altijd naar boven toe.
    Heb er al over zitten denken om 't resultaat eens met vieze kleertjes naar de fabrikant te sturen;)
    Maar goed, ook dit probleem is op te lossen. Ik doe er een dubbelgeslagen rand toiletpapier tussen en die lekkage is ook weer van de baan:D

3. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    Wij hebben echt de nodige problemen gehad met luiers, ik hou het nu gewoon bij pampers en probeer gewoon niks meer.

Praktisch alles in je lijstje is hier voorgekomen, luieruitslag, te stug, doorlekken en waardeloze pasvormen. Waarschijnlijk ligt het ook aan de smalle bouw van onze zoon, praktisch niks zat echt goed.

4. Jedine

Jedine Bekend lid

2 okt 2012
    899
    38
    28
    NB
    Voor kdv geven we voortaan eigen luiers van pampers mee anders is t gegarandeerd rode billen, ze gebruiken daar kruidvat en aldi/lidl luiers.
    Met pampers geen last van (of er moeten tandjes doorkomen) ook geen last van doorlekken of iets anders

Deel Deze Pagina