Leuk idee, alleen voor mij beiden meer dan een uur rijden terwijl ik in Wijhe Ballorig voor mn deur heb, ga daar over een poosje wel heen en contact maken met mama's
Meiden is het wat om de 24ste 's morgens af te spreken? Of kan er dan niemand? Ik ga rustig 1x per week hoor dus er komen voor mij nog een héleboel meeting gelegenheden
En Froetsel ik wil héél graag snel eens naar Lelystad. Mss kunnen we dat een keer tussen kerst en oud&nieuw doen?
Mama-in-love, lijkt me leuk! 24ste is morgen al haha, heb jammer genoeg morgen een verloskundige afspraak staan. Mama in love wil je naar ballorig in Lelystad of de centrum daar in? Ben nog nooit in ballorig geweest zowel Almere als Lelystad. Dacht dat de kids daar te klein voor waren totdat ik deze topic zag.
Oh, de 24ste is morgen al!! Dan kan ik helaas niet Haha!!! Stom van me! Dan moet het toch na de kerst!
Ik was in de war met de datum! Dacht dat de 24ste overmorgen was Ballorig is vooral leuk als ze beginnen te lopen, maar kruipen kan ook. Ze hebben een ballenbak en op de vloer liggen overal zachte matten. Maar met die leeftijd heb je het er met een uurtje wel gezien denk ik hoor! Ik trouwens ook. Uur of anderhalf vind ik prima met zo'n kleintje!
Lijkt me ontzettend leuk! Dus kunnen we wel een keer doen zie dat jij ook 2 kindjes kort op elkaar hebt, hebben we wat gemeen. Misschien leuk om ervaring uit te wisselen.. Zit je trouwens thuis of werk je parttime of Fulltime. Ken hier in Almere jammer genoeg geen mama's wel in de omgeving en vriendinnen in de omgeving hebben geen kids.
Ooh.. de 24e is morgen al. Helaas kan ik niet.. *kerststres* Vanaf januari maakt t mij geen drol uit! heb er echt nu al zin in!
Ik ga morgenochtend denk ik naar ballorig Lelystad. En dan in de week na oud & nieuw een keertje naar Almere.
Zo we zijn weer terug. Zoonlief heeft de tijd van zijn leven gehad Maar het is best pittig met een kindje van 1.5 en een kindje van 3 maanden! Ik vind Lelystad wel een stuk leuker en groter dan Almere!
Ik ga volgende week nog een keer naar Lelystad en koop dan gelijk een jaarabbonement. Scheelt een berg geld!
Gaat er morgen toevallig iemand naar ballorig Almere? Lijkt me leuk om te gaan als er nog iemand komt.
Ik ga morgen naar ballorig Houten Heb afgesproken met een meisje van hier waar ik veel contact mee heb.. We waren beide in juni 2012 uitgerekend.