Hahaha Als we straks weer meeten dan breng ik nog wel wat voor jullie mee Kun je het jurkje weer vullen
whowwwwww wat een leuke foto...ik wist ook niets van een meeting! jammer maar van wie is dat mooie babytje met die blauwe trui van always happy! erg mooi...mag ik aan de mama vragen waar ze die trui heeft gehaalt? en verder wat een mooie babytjes toch allemaal....
Hé meiden, Leuk om te lezen dat jullie een meeting hebben gehad. Wat een leuke foto's zijn er gemaakt. Stuk voor stuk mooie kindjes! Jammer dat wij er niet bij konden zijn, misschien nog eens een volgende keer? Gr. Elma en Brennan
hey elma ik ben niet zo`n meeting persoon hoor.. ik ken dien al wat langer persoonlijk van zw. zwemmen, kirb van kraambezoek bij mij in het hotel.. dus dan is de stap al wat makkelijker en de andere dames klets ik zolang en zoveel mee en ook contact via de tel. dan is het makkelijk om af te spreken ook al was ik toen al zooooooo zenuwachtig! hahahah ik heb een grote mond maar klein hartje.. dus als je zou vragen ga je mee.. ehh.. weet nu al dat ik dat nooit zo durven . ik kijk liever een ruimeeeeee tijd de kat uit de boom en zit stil in een hoekje ehh totdat ik je ken dan ben ik het drukke bijtje hahaha
Hoi Sonya! Het truitje is van H&M. Wat is jouw kleine meisje goed gegroeid zeg! Mooi meisje en wat fijn dat ze het zo goed doet.
hey dames super mooie foto's en allemaal even cute hebben we met zijn allen goed gedaan in de juli maand toch
hihi...klopt helemaal...zegt deze ook-juli-trotse mama hebben jullie dat ook dat je alsmaar foto's blijft maken?
ik heb mezelf er eerst toe moeten zetten ( het nieuwe is er bij de 2e toch al wat af) maar toen ik eenmaal begonnen ben is het moeilijk te stoppen.
Ja joh dat heb ik ook! En dan nog denken....Chips, daar heb ik geen foto van gemaakt en daarvan.... K ben zoooooo verliefd op mijn kleine ventje
ik heb juist van luca meer dan van mijn dochter maarja toen had ik nog geen digitale camera dat scheelt ook. en mijn dochter sliep alleen maar en luca is nu zo`n vrolijk aanwezig menneke. vanmiddag wel 10 foto`s gemaakt toen ie een bord pap aan het eten was zo heerlijk gezicht hij vreet bijna die lepel op hahaha