Zo vreemd zit het leven inelkaar..

Discussie in 'De lounge' gestart door Kalush, 12 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Waar de ene grote vreugde beleeft, zo krijgt de ander zeer slecht nieuws :cry:
    Ik heb vandaag vernomen dat de fysiotherapeut van mijn dochtertje zo zwaar ziek is dat hij niet meer geholpen kan worden :cry:

Deze man is 32 jaar, en heeft 3 kinderen waarvan de jongste nog geen 4 maand oud is.

Vind het soms allemaal zo oneerlijk. Ik ken deze man niet echt super goed, hij is een paar maal bij ons thuis geweest om te kijken hoe Eliza zich ontwikkelde.
    Ik zelf vond dat allemaal flauwekul wat hij deed maar dit gaat me niet in de koude kleren zitten.

Ben er vandaag maar even uit geweest, heb maar wat domme dingen gekocht om mijn gedachten af te leiden.

Het verhaal van mijn moeder komt vaak in mij op. Zij hebben hun eerste kindje moeten verliezen, toen hij overleden was kwamen ze thuis en het was kermis in het dorp, overal vrolijke mensen.. Ze kon er met haar verstand niet bij.
    Ook zullen deze mensen dit gevoel hebben.. wat lijkt me dat een verschrikkelijke situatie!

Ik moest het even van me afschrijven..

2. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    he vreselijk zeg , zo'n jonge man .....pfffff moet je niet aan denken ....
    hij zal voor je dochtertje ook veel betekenen of niet?
    zal voor haar ook erg moeilijk zijn .

L.sybje

3. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Vreselijk...nog veel te jong. Soms kun je idd even niet begrijpen dat andere mense nog vrolijk zijn...

4. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Is zo erg gewoon als je op zo'n jonge leeftijd zo'n nieuws krijgt! Bah krijg er gewoon koude rillingen van... Zou je maar overkomen!

5. moontjejl

moontjejl Bekend lid

15 jun 2006
    665
    0
    0
    groepsleidster babygroep
    Niets is zo oneerlijk als het leven....
    Wat de een te veel heeft ,heeft de ander te weinig.
    Hier heb je helaas niet altijd iets over te zeggen.
    Zo is bij de man van mijn nichtje een hersentumor ontdekt.
    Hij is 31 jaar en heeft 2 kindjes.
    Mijn nichtje is 26 en is binnen nu en 2 jaar weduwe :cry:

Deel Deze Pagina