@Patroeschka: tuurlijk duf je wel Wij hebben elkaar al ontmoet...kort...maar toch haha Ik ben wel van plan om weet te komen Neem ik Kelsey en Jayden mee. Damiën blijft lekker bij papa...anders maakt hij me helemaal gek haha
Hahaha Janette zeker gezellig he is toch wel leuker he als je al iemand kent . Owja Janette kom jij nog op msn, we moeten ook nog ff bespreken over 13-10 he i.v.m mee rijden. (sorry was even offtopic laatste stukje)
ff off topic..zit bijna niet meer op msn deb...stuur anders ff een mailtje..als je me adres niet kwijt ben...hahaha
Lijkt me hardstikke gezellig! Vorige keer kon ik niet vanwege BI , maar deze keer ben ik van de partij! (Zeker als Patroeschka mee gaat ) Hokus Pokus is wat mij betreft prima, leuke speeltuin, goed parkeren, goed bereikbaar. Groetjes, Lidwina
Ik heb een voorlopig lijstje gemaakt voor een meeting met elkaar. *popje *mouschy *missy1978 *janette *deb *petrak *linny0903 *patroeschka *debby1988 *linda10280 *guppienl *angie Holle bolle boom is ook leuk maar dat is wat kleiner en dat is wat moeilijker te bereiken met het openbaar vervoer. En als meiden wat oudere kids mee nemen zijn ze gauw uitgekeken omdat daar niet zo veel is voor wat oudere kids,alleen die glijbaan. Janette,ik zag dat je in Heiloo woont,wij hebben de zaak in Heiloo,bij Houtenbos bloemenshop en bij de Theeklipper,zegt je dat wat?Wij hebben de groente zaak die er zit.
Hoi Angie, Ja zeker zegt mij de groentenboer wat..ik kom er wel niet zo heel veel "moet" ik eerlijk bekennen maar kom wel bij houtenbos.. zelf woon ik in de cruijscamplaan.....bekent? (zijstraat breedelaan) Wist niet dat de holle bolle boom kleiner was...maar dan gaan we gewoon naar die andere, was toch bij hoorn?.
Hokus Pokus dus.. Is erg leuk hoor en makkelijk te bereiken/vinden, hier de link http://www.hokusspokus.nl/start.asp Wanneer gaan we meiden?
Het hangt een beetje van de datum af, maar anders lijkt het mij ook leuk om mee te gaan. Als het mag natuurlijk
het liefst in het weekend...voor mij anders "moet" ik vrij nemen en heb niet zoveel dagen meer. enne mogen de mannen ook mee?
gezellig zeg! ik woon alleen in prof utrecht. misschien kunnen we de volgende meeting vlak bij de noord-hollandse en utrechtse grens doen. veel plezier groetjes susanne
ja als de datum bekend is dan geef ik door op me werk dat ik die dag niet kan werken mits het in me werk weekend is want daar kan ik bijna niet onderuit nee janette die laten we heerlijk thuis