nou de titel zegt het al wat vinden jullie mooi om naar toe te gaan ik ga vaak naar deze feesten http://www.youtube.com/watch?v=TtkwWYR_7z8 komt ook omdat mijn broer dj is en ik op de gastenlijst kan
Volgende keer graag VOORAF een herrie waarschuwing ale: (als mijn bevalling nou niet op gang komt ). Elmo
Jaaaaaaaaaaaa,dat zijn de leukste feesten! @Elmo,dat is geen herrie,dat is gewoon ontspannen muziekje
Vroeger.. (moet je mij nou horen, ben 23) Vroeger ging ik ook naar zo'n feesten. Maar sinds m'n 19de/20ste eigenlijk niet meer. Ga liever een dagje wat leuks doen met mn mannetje of lekker een weekend weg. Ik hou niet meer zo van de drukte die zo'n feest met zich mee brengt.
JAA dit zijn DE feesten hehehehe , nou ben ik meer van de hardstyle dan van de hardcore .... ik wou zooo graag naar qlimax dit jaar omdat het vorig jaar niet kon ( hoogzwanger) maar het was in twee dagen uitverkocht Sensation black is ook leuk , en dirty dutch is ook gaaf misschien dat ik daar wel naartoe ga
GEWELDIGE FEESTEN HAHA... ben jammer genoeg al een hele tijd niet meer geweest .. mijn laatste feeste was toevallig ook osm... liefs petra
Aaah wat een pokkeherrie...sorry maar is echt niet mijn ding.... Geef mij maar een rnb feest of 80ties party.... En heeft het geholpen bij de vliezen ?
ben vorig jaar geweest bij osm in enschede... was echt weer een superfeestje.. ik widt niet dat er zaterdag ook een feest was.... jammer dat ik niet kan zaterdag.. nou ja volgende keer beter.. liefs petra