Tsja ik heb ook liever Amersfoort! Maar de meeste stemmen staan op Arnhem dus ik weet het ook niet dan!
laten we dan eerst de data's afwachten en kijken welke het word en dan even bekijken wie waar wil afspreken.
Dus de weekende in Feb zijn: 2 en 3 februari/ 9 en 10 februari/ Stitch 16 en 17 februari/ 23 en 24 februari/
Ja dan doen we het zo wel want nu intotaal regeren er niet veel mensen! Maar qua datums maakt mijn niet zoveel uit! Ik pas me wel aan dan.
wil even melden dat ik niet meer mee ga. de reden is dat ik eigenlijk met niemand die er op deze oproep reageerd al echt forumcontact heb gehad dus er valt 1 stem voor arnhem af. ik wil jullie bij deze wel veel plezier wensen maar er een gezellige dag van
Hey hallo, Ik meld me even Ik hoop ook dat het Amersfoort wordt want eigenlijk vind ik de rest ook wel een beetje ver..........De datum maakt me eigenlijk helemaal niet uit
volgens mij zijn er meer meiden voor amersfoort overgebleven! maarre mandy 1 welke datum is voor jouw haalbaar
Ja, volgens mij ook. Wie weet kan er een groepje in Arnhem afspreken en een groepje in Amersfoort. Is maar een idee hoor en er moeten er natuurlijk wel genoeg voor zijn, maar ja, het lijkt mij wel gezellig, maar Arnhem is voor mij gewoon te ver, dus ga ik daar niet heen.
Hm ik zie dat het Arnhem is geworden.. Dat is voor mij ook te ver, dus ik vrees dat ik dan ook niet kom. Maar als jullie besluiten alsnog Amersfoort te doen, kan ik alle weekenden in Februari!
ik denk inderdaad dat bijna alle meiden die over zijn voor amersfoort zijn. stich welke weekende waren er over? ik kan alleen 2 februari niet.
Dus de weekende in Feb zijn: 2 en 3 februari/ 9 en 10 februari/ Stitch 16 en 17 februari/ 23 en 24 februari/ Stitch