Alle mensen zijn natuurlijk welkom wat mij betreft! Is toch juist mega leuk! Het lijstje ziet er dus nu zo uit: Wie zijn er in voor een meeting? - Minyaweth! (Debbie) - Leonie - miss butterfly (nancy) - Irisnaomi (yvonne) - ThunderAngel - Stitch (?) - Jessy77 - Bengeltje86 (?) - Jo79
Jolanda1976 (toevallig mijn buuf) en ik haden het erover en ons lijkt het leuk, maar ligt eraan waar en wanneer.
Nog een plaatsje vrij?! Ik kom uit veenendaal! lijkt me ook erg gezellig.. Ligt er wel een btje aan waar enzo.. want ik ga met de trein!
Hoe meer zielen hoe meer vreugd, niet dan? Heeft iemand trouwens een suggestie voor de plaats? Arnhem misschien? Of is dat wat ver voor de meiden uit Overijssel?
Arnhem is zo'n leuke stad! Zou leuk zijn als het daar kan, maar ergens anders vind ik ook prima, het liefst een plaats die gemakkelijk te bereiken is voor ons allemaal!
Wie zijn er in voor een meeting? - Minyaweth! (Debbie) - Leonie - miss butterfly (nancy) - Irisnaomi (yvonne) - ThunderAngel - Stitch (?) - Jessy77 - Bengeltje86 (?) - Jo79 -stef Ik doe ook mee Nou is alleen me vraag... met kids of zonder kids?
Ja, da's misschien wel zo. ik ga een poll openen over waar we de meeting gaan houden, de plaats met de meeste stemmen doen we dan goed idee?
- Minyaweth! (Debbie) - Leonie - miss butterfly (nancy) - Irisnaomi (yvonne) - ThunderAngel - Stitch (?) - Jessy77 - Bengeltje86 (?) - Jo79 -stef -Eline20
Wat je zelf wil, denk ik! Ik persoonlijk vind kinderen geen probleem, maar dan moeten we wel iets kindvriendelijks gaan doen
Jah daarom moeten we even kijken wat de rest van de dames vinden. Of ze misschien 1x zonder de kids willen of niet
die poll is juist goed zo kunnen we kijken waarheen we willen ik heb geen kids dus ik neem die nie mee en ben nog niet zwanger.