Ja de poll staat er hoor! Kinderen of geen kinderen, zwanger of niet, maakt helemaal niks uit hoor! Iedereen is welkom
Ikke ook ikke ook! Lijkt me heel gezellig! Lijkt me leuk om Elena mee te nemen (dankzij haar zit ik op dit forum he? ) maar alleen komen is ook geen probleem..
Ik persoonlijk vind het allemaal geen probleem, als je iemand wil meenemen, je vriendin, je vriend/man, je beebje, je peuter/kleuter...
Hoi dames! Lijkt mij ook erg gezellig! Ik ben al eens naar een andere meeting geweest in september en dat was erg leuk! Ik moet nog wel even kijken of ik kan, aangezien ik nu overtijd loop en dus dan wel weer helemaal fit moet zijn van de bevalling. Daarnaast ga ik bv geven, dus word het voor mij ook de vraag als het zonder kids is, of dat gaat lukken. Hangt hier dus nog wel van het een en ander af, maar in principe mogen jullie mij ook toevoegen. Ik vond het de vorige keer wel erg leuk dat we met alleen meiden waren, de mannen gingen apart wat drinken. Dus wat mij betreft wel weer zonder mannen (of ze ergens apart wat laten drinken) en met of zonder kids maakt mij niet uit. Wat betreft de locatie: Apeldoorn is misschien ook nog wel goed te doen. Er is vanuit veel steden een rechtstreekse verbinding naar toe, mocht je met het ov komen en daarnaast is er een snelweg zowel vanuit het oosten, zuiden noorden en westen. Wie wil mij toevoegen? Groetjes, Laura
Wat mij betreft wachten we op jou, niks is leuker dan zo'n klein beebje meenemen, schattig! Maarja ik ben niet in m'n eentje, de rest moet het er ook mee eens zijn
Met kids of zonder kids.. maakt allemaal niet uit! We maken gewoon een planning die voor iedereen uitkomt (waar en wanneer) Het lijstje ziet er nu zo uit: - Minyaweth! (Debbie) - Leonie - miss butterfly (nancy) - Irisnaomi (yvonne) - ThunderAngel - Stitch (?) - Jessy77 - Bengeltje86 (?) - Jo79 - stef - Eline20 - Ozgul - lvdwerf @Jolanda1976 en Morgaine: ook in de lijst?
Wie zijn er in voor een meeting: - Minyaweth! (Debbie) - Leonie - miss butterfly (nancy) - Irisnaomi (yvonne) - ThunderAngel - Stitch (?) - Jessy77 - Bengeltje86 (?) - Jo79 - stef - Eline20 - Ozgul - lvdwerf - Jolanda1976 - Morgaine Gezellig meiden
Wie zijn er in voor een meeting: - Minyaweth! (Debbie) - Leonie - miss butterfly (nancy) - Irisnaomi (yvonne) - ThunderAngel - Stitch (?) - Jessy77 - Bengeltje86 (?) - Jo79 - stef+Kaye (ook eventueel partner) - Eline20 - Ozgul - lvdwerf - Jolanda1976+Danischa - Morgaine Als iedereen nou misschien even achter hun naam kids erbij zet als je die wil mee nemen is misschien wel leuk om te weten! En mannetje natuurlijk ook als die mee wil
Wie zijn er in voor een meeting: - Minyaweth! (Debbie) +Vigo (en eventueel partner!) - Leonie - miss butterfly (nancy) - Irisnaomi (yvonne) - ThunderAngel - Stitch (?) - Jessy77 - Bengeltje86 (?) - Jo79 - stef+Kaye - Eline20 - Ozgul - lvdwerf - Jolanda1976+Danischa - Morgaine
- Minyaweth! (Debbie) +Vigo (en eventueel partner!) - Leonie - miss butterfly (nancy) - Irisnaomi (yvonne) - ThunderAngel - Stitch (?) - Jessy77 - Bengeltje86 (?) - Jo79 - stef+Kaye - Eline20 - Ozgul - lvdwerf - Jolanda1976+Danischa(eventueel partner!) - Morgaine
- Minyaweth! (Debbie) +Vigo (en eventueel partner!) - Leonie - miss butterfly (nancy) - Irisnaomi (yvonne) - ThunderAngel - Stitch (?) - Jessy77 - Bengeltje86 (?) - Jo79 + Robin (eventueel partner?) - stef+Kaye - Eline20 - Ozgul - lvdwerf - Jolanda1976+Danischa(eventueel partner!) - Morgaine
Minyaweth! (Debbie) +Vigo (en eventueel partner!) - Leonie - miss butterfly (nancy) - Irisnaomi (yvonne) - ThunderAngel - Stitch (?) - Jessy77 - Bengeltje86 (?) - Jo79 + Robin (eventueel partner?) - stef+Kaye (eventueel partner!) - Eline20 - Ozgul - lvdwerf - Jolanda1976+Danischa(eventueel partner!) - Morgaine
Als het in Arnhem is kom ik sowieso, ik neem denk ik Norman mee. Maar als mijn vent thuis is kom ik alleen.
hoi meiden mag ik me ook nog aanmelden? lijkt me erg leuk heb laatst ook een meeting gehad. ik woon zelf in provincie utrecht. groetjes esther
1) In welke maand wil jij dat de meeting is? November, December, Januari of Februari? maakt niks uit 2) Mogen andere forumgenotes hun beebje meenemen? Ja 3) Een peuter/kleuter, ook allowed? Ja 4) En de partner, mag die mee? liever niet 5) In wat voor soort gelegenheid moet de meeting plaatsvinden? Eerst bij Jolanda thuis )) Daarna eetcafe of park maak eigenlijk niet zoveel uit 6) Hoeveel forumgenotes is het volgens jou het maximum voor de meeting? Whatever
1) In welke maand wil jij dat de meeting is? November, December, Januari of Februari? Maakt niet uit 2) Mogen andere forumgenotes hun beebje meenemen? Jah leuk! 3) Een peuter/kleuter, ook allowed? tuurlijk 4) En de partner, mag die mee? Ja dan alleen appart, ging vorige keer goed met laura dr man he 5) In wat voor soort gelegenheid moet de meeting plaatsvinden? Zolang het maar kindvriendelijk is! 6) Hoeveel forumgenotes is het volgens jou het maximum voor de meeting? Maakt niet uit