als de meeting in december is kan ik waarschijnlijk niet hebben een volle agenda voor die maand verder maakt het me niet uit. baby peuter of kleuter mag van mij allemaal mee. mijn man gaat dan denk ik toch niet mee is niet zo van die dingen. in arnhem heb je burgers zoo ook een hele mooie dierentuin ook in rhene heb je een mooie dierentuin met een grote binnenspeelplaats die zelfs leuk is voor ons hihi voor mij is eigelijk alleen van de bovenstaande plaatsen arnhem een optie ben geen held in auto rijden en ben nog nooit naar die anderen plaatsen gereden
Stitch, mag ik hier mijn naam ook onder zetten? Zonde op precies hetzelfde (behalve dan dat ik niet werk in het weekend) te herhalen! hihihihi
Apenheul lijkt me ook wel leuk, ben ik nog nooit geweest. Maar het ligt ook een beetje aan het weer he, we gaan in de winter. Ik zie mijzelf niet lopen met Norman als het 5 graden onder nul is met oostenwind, ijzel of sneeuw. De dierentuin in Arnhem is er veel overdekt, ben er wel triljoen x geweest maar dan hebben jullie iig een gids
Ik vind het goed hoor Ozgul! Ik zal ook nogmaals de vragenlijst invullen 1)In welke maand wil jij dat de meeting is? November, December, Januari of Februari? Januari. Dan is de hectische decembermaand weer voorbij 2) Mogen andere forumgenotes hun beebje meenemen? tuurlijk 3) Een peuter/kleuter, ook allowed? mag ook van mij 4) En de partner, mag die mee? Van mij wel! Lijkt me hartstikke leuk! De mijne wil eventueel wel mee! 5) In wat voor soort gelegenheid moet de meeting plaatsvinden? ligt eraan of er kids mee gaan, maar van mij mag het wel in een gezellig cafe 6) Hoeveel forumgenotes is het volgens jou het maximum voor de meeting? Dat maakt toch niet uit wie mee wil gaat gezellig mee, hoe meer zielen hoe meer vreugd (ik heb zo ongeveer meer dan de helft gequote van Stitch )
Ik vind de apenheul of dierentuin allemaal érrug leuk, maar ik denk dat we wel even rekening moeten houden met de financiën.... Er zullen ongetwijfeld veel meiden met OV komen, en de entreeprijzen voor dit soort gelegenheden zijn ook redelijk prijzig. Op zo'n dag zelf geef je natuurlijk ook nog een paar euries uit en het moet wel betaalbaar blijven voor iedereen ofcourse... (ik denk even hardop...)
Inderdaad, die dierentuinen zijn wel heel leuk, maar vrij prijzig. Dan nog parkeerkosten of OV-kosten die erbij komen en een hapje en een drankje. Ik vind apen ook maar enge beesten , maar dat is persoonlijk hoor !
Haha, ik zie mezelf ook nog niet echt lopen tussen al die rondlopende apen eerlijk gezegt Vroeger als klein meisje een keer bij de Apenheul geweest en toen sprong er een aapje op mijn schouder. Heb ik jaaaaaaaren trauma's aan over gehouden
Nou er is daar een gorilla en hij valt op blonde vrouwen met tattoos (zoals ik dus) Laten we dat maar niet doen dan, krijgen we zo de nieuwste versie van king kong
Wat mij ook heel leuk lijkt is bv wokken, kost hier in Arnhem (bij V&D) ongeveer 23 euro, je kan dan 3 uur zoveel eten en drinken wat je wilt. En als je langer wilt blijven kan je voor 5 euro een uur bij kopen. Maar ja ik weet niet als het s'middags ook kan en hoeveel geld jullie willen uitgeven.