ik ben ook voor apeldoorn maar zoals het er nu uit ziet wordt het arhnem? hoelang is dat met de trein? vanaf hengelo
Even voor je gekeken op de site van de NS. De reistijd varieërt van 1 uur en 6 minuten tot 1 uur en 14 minuten. Je moet 1x overstappen, op station Zutphen. Vanuit daar gaat ie rechtstreeks naar Arnhem. Wel prijzig hoor, een retourtje kost al 25 euro
Er zijn tot nu toe 18 mensen die zich hebben opgegeven en er zijn meer dan 18 stemmen op de pol.... Hoe kan dat nou?
thunderangel thnx mar dan wordt het wel een beetje duur voor mij om 25 euro voor de trein te betalen en dan ook nog naar een dierentuin ofzoiets
ik denk dat het niet uitmaakt waar het is er dan toch mensen zijn die het te ver vinden het ligt ook allemaal zo verspreid. ik ga alleen als het arnhrm wordt ( en ik op de datum kan)want anders wordt het voor mij te ver. misschien even een nieuwe poll maken
Ja, nieuwe poll of dat iedereen nog even achter zijn naam zijn voorkeursplaats zet, want volgens mij krijg je met een nieuwe poll ook weer dat mensen wat aan gaan klikken, die bijv. zich niet eens hebben opgegeven. Maar inderdaad, het zal niet zoveel uitmaken waar het is, er zullen altijd mensen zijn die te ver moeten reizen voor bepaalde plaatsen. Ik ga bijv. juist weer alleen als het Amersfoort is. Voor de andere plaatsen ben ik gewoon teveel tijd (en geld) kwijt. Dus we zien wel.
Denk dat de dierentuin het ook niet wordt hoor! Het wordt inderdaad wel érg duur zo, en dan ben ik ook niet bepaald van plan! Het moet natuurlijk leuk blijven voor iedereen! Anders is het misschien ook een mogelijkheid om met de trein naar Almelo te komen, en dan bij mij in de auto te springen
Wie gaan er mee naar de meeting: - Minyaweth! (Debbie) +Vigo (en eventueel partner!) - Leonie - miss butterfly (nancy) *arnhem* - Irisnaomi (yvonne) - ThunderAngel - Stitch (?) - Jessy77 - Bengeltje86 (?) - Jo79 + Robin (eventueel partner?) - stef+Kaye (eventueel partner!) - Eline20 - Ozgul - lvdwerf - Jolanda1976+Danischa(eventueel partner!) - Morgaine - Natas26 - Marline1983 - Mandy1[/quote]
Wie gaan er mee naar de meeting: - Minyaweth! (Debbie) +Vigo (en eventueel partner!) - Leonie - miss butterfly (nancy) *arnhem* - Irisnaomi (yvonne) - ThunderAngel - Stitch (?) - Jessy77 - Bengeltje86 (?) - Jo79 + Robin (eventueel partner?) - stef+Kaye (eventueel partner!) - Eline20 - Ozgul + Elena (Amersfoort) - lvdwerf - Jolanda1976+Danischa(eventueel partner!) - Morgaine - Natas26 - Marline1983 - Mandy1
Wie gaan er mee naar de meeting: - Minyaweth! (Debbie) +Vigo (en eventueel partner!) - Leonie - miss butterfly (nancy) *arnhem* - Irisnaomi (yvonne) - ThunderAngel - Stitch (?) - Jessy77 - Bengeltje86 (?) - Jo79 + Robin (eventueel partner?) Amersfoort - stef+Kaye (eventueel partner!) - Eline20 - Ozgul + Elena (Amersfoort) - lvdwerf - Jolanda1976+Danischa(eventueel partner!) - Morgaine - Natas26 - Marline1983 - Mandy1[/b]
Wie gaan er mee naar de meeting: - Minyaweth! (Debbie) +Vigo (en eventueel partner!) - Leonie - miss butterfly (nancy) *arnhem* - Irisnaomi (yvonne) - ThunderAngel - Stitch (?) - Jessy77 - Bengeltje86 (?) - Jo79 + Robin (eventueel partner?) Amersfoort - stef+Kaye (eventueel partner!) - Eline20 - Ozgul + Elena Amersfoort - lvdwerf - Jolanda1976+Danischa(eventueel partner!) - Morgaine Arnhem - Natas26 - Marline1983 - Mandy1[/b]