Zo, ik heb even alle post weer terug gelezen. Er waren een aantal meiden (bengeltje86, jessy77 en Marline1983) die al wel hun voorkeur hadden gegeven maar deze nog niet achter hun naam hadden gezet. Zoals de lijst er nu dus uitziet, klopt hij! Nu staat het dus: Apeldoorn: 5x Deventer: 3x Arnhem: 3x Amersfoort: 4x Ik zal de overige meiden die nog geen plaats hebben ingevuld achter hun naam even een PB sturen met de vraag of ze dit nog even willen doen. Zo hebben we in ieder geval alvast een plaats waar de meeting plaats kan vinden en kunnen we dan gaan overleggen wat we kunnen gaan doen.
Oke, ik heb Irisnaomi, Stef, Eline20 en Natas26 een PB gestuurd met de vraag of zij de voorkeur van hun plaats ook kenbaar willen maken.
Irisnaomi ziet van de meeting af ivm persoonlijke redenen. Ze heeft het erg druk de komende tijd en moet van alles regelen.
heb er zin in alleen nog een grote belangrijke vraag, wanneer...? de dag; zaterdag/zondag of evt. vrijdag avond maand; ehm februari ( dan kan misschien iedereen en dan zijn de drukke maanden voorbij)
Als het in februari is neem ik de beeb mee dan ben ik namelijk al bevallen (als ik geen 42 weken zwanger ben )
Zoals het er nu uitziet miss butterfly gaat de meeting in Apeldoorn plaatsvinden @ThunderAngel: Oeeeh ja ja! Leuk baby meenemen! Mij maakt het niet uit welke maand de meeting plaatsvind, behalve december.
- Minyaweth! (Debbie) +Vigo (evt partner!)Apeldoorn/deventer - Leonie + Ruben Deventer - miss butterfly (nancy) arnhem - Irisnaomi (yvonne) - ThunderAngel Apeldoorn - Stitch Amersfoort - Jessy77 - Bengeltje86 (?) - Jo79 + Robin (eventueel partner?) Amersfoort - stef+Kaye (eventueel partner!) - Eline20 - Ozgul + Elena Amersfoort - lvdwerf (Laura)+ Merla (eventueel partner!) Apeldoorn - Jolanda1976+Danischa(evt partner!) Arnhem - Morgaine Arnhem - Natas26 ( Amersfoort) - Marline1983 - Mandy1 Amersfoort Ik ben dus voor amersfoort
- Minyaweth! (Debbie) +Vigo (evt partner!)Apeldoorn/deventer - Leonie + Ruben Deventer - miss butterfly (nancy) arnhem - ThunderAngel Apeldoorn - Stitch Amersfoort - Jessy77 Apeldoorn - Bengeltje86 Deventer - Jo79 + Robin (eventueel partner?) Amersfoort - stef+Kaye (eventueel partner!) - Eline20 - Ozgul + Elena Amersfoort - lvdwerf (Laura)+ Merla (eventueel partner!) Apeldoorn - Jolanda1976+Danischa(evt partner!) Arnhem - Morgaine Arnhem - Natas26 ( Amersfoort) - Marline1983 Apeldoorn - Mandy1 Amersfoort Apeldoorn: 5x Deventer: 3x Arnhem: 3x Amersfoort: 5x Alleen Stef en Eline20 moeten hun voorkeur nog kenbaar maken. Ik ben benieuwd
- Minyaweth! (Debbie) +Vigo (evt partner!)Apeldoorn/deventer - Leonie + Ruben Deventer - miss butterfly (nancy) arnhem - Irisnaomi (yvonne) - ThunderAngel Apeldoorn - Stitch Amersfoort - Jessy77 - Bengeltje86 (?) - Jo79 + Robin (eventueel partner?) Amersfoort - stef+Kaye (eventueel partner!) Amersfoort - Eline20 - Ozgul + Elena Amersfoort - lvdwerf (Laura)+ Merla (eventueel partner!) Apeldoorn - Jolanda1976+Danischa(evt partner!) Arnhem - Morgaine Arnhem - Natas26 ( Amersfoort) - Marline1983 - Mandy1 Amersfoort
apeldoorn 3 deventer 2 amersfoort 6 arnhem 3 volgens mij wou jessy ook apeldoorn dus dan is apeldoorn 5. zoals het er nu uit ziet wodt het amersfoort.
Het lijstje dat je daar hebt klopt niet helemaal Mandy De stand is als volgt: Apeldoorn: 5x Deventer: 3x Arnhem: 3x Amersfoort: 5x - Minyaweth! (Debbie) +Vigo (evt partner!)Apeldoorn/deventer - Leonie + Ruben Deventer - miss butterfly (nancy) arnhem - ThunderAngel Apeldoorn - Stitch Amersfoort - Jessy77 Apeldoorn - Bengeltje86 Deventer - Jo79 + Robin (eventueel partner?) Amersfoort - stef+Kaye (eventueel partner!) - Eline20 - Ozgul + Elena Amersfoort - lvdwerf (Laura)+ Merla (eventueel partner!) Apeldoorn - Jolanda1976+Danischa(evt partner!) Arnhem - Morgaine Arnhem - Natas26 Amersfoort - Marline1983 Apeldoorn - Mandy1 Amersfoort