Meeting noorden?

Discussie in 'De lounge' gestart door Kalush, 11 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    het lijkt me erg gezellig maar ik vind het ook wel spannend.
    ik neem mijn kids niet mee trouwens want ze zijn bekaf na een week school.

2. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Volgens mij wordt eroverheen gelezen.. ;)

3. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Oh Kalush, wat jammer! Ik had het nog niet gelezen!

In ieder geval veel plezier met je schoonmoeder. En ik hoop tot een volgende meeting!

Liefs,
    Wup

4. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    ik heb het ook niet gelezen. :oops: :oops:
    Jammer meid dat je niet mee kan.

5. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    he kalush balen meid !
    tot de volgende keer dan maar ?

L.sybje

6. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Jammer Kalush!

7. miekje80

miekje80 Bekend lid

27 apr 2007
    798
    0
    16
    Overijssel
    Tot mijn spijt heb ik dit topic een weekje niet gevolgd. Ik kan niet van de partij zijn de 3de. Ik moet werken. Ik wens jullie allemaal veel plezier!

8. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Hoeveel meiden zijn er morgen nog? Jammer van degene die niet kunnen trouwens.

Enne, hoe herkennen we elkaar? Ik ben in ieder geval groot, net even te dik (hihi) en heb een baby bij me met een helmpje. Niet te missen dus. Hoe herken ik jullie?

9. Gezond

Gezond Niet meer actief

Helaas ik moet ook afzeggen... Moeten is een groot woord... Maar ik ben even niet in staat om onder zwangeren te zijn nu ik het slechte nieuws van de cystes heb gekregen...
    En dat is niet dat ik het jullie niet gun hoor om lekker zwanger te zijn... Tuuuuuurlijk!
    Maar even niet... Volgende keer graag!

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier morgen!

10. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Therese: heb je nieuws gemist maar erg jammer dat het slecht nieuws was voor je. Sterkte meid.

Heeft iemand een idee wie er nu nog wel komen?

11. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.245
    36.025
    113
    Therese, kan goed begrijpen dat je er even niet zo zin in hebt, sterkte.

@ pendrag: hoeveel meiden gaan er nog mee? als er maar een paar zijn is het misschien beter alsnog en andere dag in te plannen.

12. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hey !
    als ik zo even op de lijst spiek komen er nog 7 , moet kunnen toch ?

L.sybje

13. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ik heb wel een berichtje geplaatst... maar ik zal het nog even in het kort vertellen dan...

Zoals jullie misschien wel weten ben ik als alleenstaande moeder inmiddels ruim 3 jaar bezig om zwanger te worden van een tweede. Vorig jaar voorjaar een mk gehad... toen een paar x cystevorming waardoor ik moest wachten tot ze weg waren en afgelopen voorjaar een bbz die operatief verwijderd moest worden. Nu had ik niets in de gaten en ging ik afgelopen maandag naar de gyn om te kijken of alles schoon was en ik ging er vanuit dat ik die avond weer zou mogen opstarten... Maar nee... het echobeeld liet 2 cystes zien en dus moet ik meer afwachten tot deze weg zijn voor ik weer kan opstarten...

Dus ik baal flink....

14. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    he therese balen zeg , he nou snap wel dat je er dan even geen behoefte aan hebt !
    heel veel succes in ieder geval en hopen dat de cystes snel weg gaan !

L.sybje

15. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Therese: bah, niets aan nog langer wachten.

Meiden, gezien mijn planning voor morgen moet ik eigenlijk nog lunchen. Heb net even de kaart bekeken maar dat gaat bij het eetcafe wel lukken!

Ik heb alleen nog geen idee hoe ik jullie herken. Wuiven jullie naar mij als je mn gehelmde mooie meid ziet binnenkomen?

16. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.245
    36.025
    113
    haha, ik zwaai zodra ik een kleintje zie met een helmpje op hoor! hihi, weet ook niet hoe ik jullie anders moet herkennen. 7 is idd genoeg toch? zie jullie morgen dan!

17. Gezond

Gezond Niet meer actief

Hoi allemaal..

Gelukkig dat jullie het snappen!

Ik wil jullie graag heeeeeel veel plezier toewensen en in gedachten ben ik bij jullie hoor!
    Drink er eentje op mij!

18. Gezond

Gezond Niet meer actief

Als het goed is heeft iedereen een mobieltje bij zich toch?

Zwaai met het mobieltje in de lucht!

Zie je iemand binnenkomen die heftig met een mobieltje zwaait... zwaai dan terug met je mobieltje

19. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Heel veel plezier strax dames! Wie weet tot de volgende meeting! ;)

20. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Meiden, ik moet helaas ook afzeggen.

Ik was net de gordijnen aan het open doen en tot mijn grote verbijstering zie ik zo een logé van mijn buurman die ging vertrekken zijn auto met uitparkeren even tegen mijn NIEUWE (voor mij dan) auto aan zetten, even doorduwen en daarna pas wegrijden. Heb niet heel veel schade, maar ik was net te laat buiten om die kerel wat aan te doen. De buurman was natuurlijk niet thuis, dus ook daar kon ik mijn woede niet kwijt.

In ieder geval heb ik de politie gebeld, en ze komen zo aangifte opnemen. Ik verwacht dat het nog wel even duurt, dus 14.00 uur wordt dan helemaal niks meer.

Grrrrr.. Ik ben echt zo ongelooflijk boos, kan die kerel wel wat aandoen. Ik had gewoon ruim een meter overgelaten, zodat hij er makkelijk uit kon komen, en het was ook echt niet dat hij er niet makkelijk uit kon, want nadat hij tegen mijn auto had aangezeten kon hij in 1 keer weg rijden.

Bah zeg..

Deel Deze Pagina