neej, niet meer, 1,5 jaar geleden wel gedaan... whaha, bij cunos? want die witte herder heb ik ook wel es gezien, alleen vind ik die niet zo wit!
haha! heb toen puppycursus gedaan... en een paar weekjes gehoorzaamheid, maar vond wat ze daar deden echt niet kunnen... de riem naar je hond gooien als ze dr vandoor gaat?! Nou, no way! dat doe ik dus echt niet! ze moet wel respect voor me hebben, maar geen angst! vond het daar dus niet zo heel geslaagd, en gelukkig leert ze heel makkelijk, dus dat gaat verder wel goed!
ik zit ook al te deknen, heb ik ookit een huis gezien met gele deuren en rode kozijnen... denk, denk!
ik kom ook uit het noorden.ik woon in de provincie drenthe en ik woon in het dorpje peize Lijkt me erg leuk een meeting.
Hmm.. ik begin me nu toch ook wat dingetjes af te vragen, ik kom namelijk redelijk vaak in Drachten en heb er veel kennissen wonen. Nou ja maakt niet uit, als iedereen gewoon gezellig komt dan zien we het vanzelf. Misschien is het wel van: waaaah, jij? (hihi) Nog geen vrijwilliger die van organiseren houdt?
Ik geloof het niet: op welke school heb jij gezeten? Of heb je in drachten niet op school gezeten? Ik zal binnenkort ff een foto van mezelf in mn album zetten
Nee, ik ook niet. Maar als er ff gezamenlijk een activiteit bedacht word dan wil ik wel proberen om een datum te prikken? Ik heb alleen zelf geen vervoer, dus het zou met de bus bereisbaar (?) moeten zijn.
Hier nog 1 uut 't Noorden! Best veel he?! Oke, hoe, wat, waar en wanneer? Of met z'n allen in drachten? (meeste komen daar vandaan?) Groetjes, Aleida
er was iemand die had het over een workshop maar een workshop grimeren of visagie dan is dat niet een idee?
Ik vind alles leuk, zolang er maar geen lichamelijke inspanningen gedaan moeten worden. Ben op het moment niet zo flexibel. Wat mij het handigste lijkt is dat we even op 1 pagina de namen schrijven die graag willen komen, en zet daarachter even waar je vandaan komt. Dan kunnen we eerst kijken waar we ongeveer een beetje centraal liggen, zodat we een punt hebben waar we naar toe gaan. Dan is het handig om een aantal datums te noemen, en dan komt er vanzelf een datum waarom een ieder (hoop ik) kan.
Hier nog een noorderling. Ook uit de buurt van Drachten. Leuk idee, een meeting. Uit ervaring met andere meetings weet ik dat het organiseren (vooral datum prikken) lastig is. Idee van een lijst lijkt me idd handig. Dus hierbij: Pendrag - Donkerbroek/Friesland Sybje - Drachten/Friesland Wup - Drachten/Friesland Redona - Peize/Drenthe Greetje82 - Appelscha/Friesland Kalush - Bergum/Friesland Stiekel - Woldendorp/Groningen Angelina - ?/Drenthe Gerda - ?/Drenthe Claartje - ?/Groningen Suus - ?/Groningen Miekje - Hoogeveen/Overijssel Mariekje - Delfzijl/Groningen QueenBee - Delfzijl/Groningen Nikkijane - Drachten/Friesland Stienke - Assen/Drenthe Qua activiteit vind ik het prettig om niet te veel te doen. De dames met een baby hebben vaak de handen al vol. Lekker koffie/thee leuten is wat mij betreft ook prima.