om eerlijk te zijn ben ik niet zo van de make up ....maar goed als iedereen zegt make up dan stem ik wel toe misschien is een workshop kralen kettingen een idee of sieraden workshop.... chocolade workshop ? of misschien net wat pedrag zegt gewoon lekker koffie/theeleuten ? in de buurtvan zoutkamp zit een thee mueseum daar kun je allerlei soorten thee proberen .... L.sybje
@Syb, zou fijn als ik met jou mee kan rijden THNX Gewoon lekker theeleuten is ook prima natuurlijk. Gaat 1 iemand een voorstel doen voor een aantal data? Zaterdag lijkt mij het handigst? Of niet? Liefs, Wup
zaterdag is een optie , ik werk zelf in de zorg dus ben niet ieder weekend vrij , ik weet niet hoe dat met de rest zit ? L.sybje
OKE ik zeg zaterdag 17 november , misschien moeten we eerst een datum prikken voor dat we een locatie afspreken ? L.sybje
17 november kan ik helaas niet, we hebben 's avonds een halloweenfeest, en dan help ik mee met opzetten enzo..
Pendrag - Donkerbroek/Friesland Sybje - Drachten/Friesland Wup - Drachten/Friesland Redona - Peize/Drenthe Greetje82 - Appelscha/Friesland Kalush - Bergum/Friesland Stiekel - Woldendorp/Groningen Angelina - ?/Drenthe Gerda - ?/Drenthe Claartje - Groningen/Groningen Suus - ?/Groningen Miekje - Hoogeveen/Overijssel Mariekje - Delfzijl/Groningen QueenBee - Delfzijl/Groningen Nikkijane - Drachten/Friesland Stienke - Assen/Drenthe
ik vind een zaterdag in november op zich niet verkeerd, maar hoe verder november in, hoe lastiger het voor mij wordt. ik hou dus wel een slag om de arm. ik ben momenteel al niet al te best te been, dus november... da's wat dat betreft nog heel ver weg haha nienoord in leek is denk ik wel een mooi centraal punt. koffie leuten is altijd wel goed toch?
Hier nog een noorderling (min of meer dan.. ) Lijkt me super leuk om ook te komen. Weekend is in principe altijd ok. 27 oktober gaat alleen niet lukken.. Kom overigens uit Assen.
Ik heb 15 jaar gewoont in dr88 en woon nu in stiens bovenin leeuwarden.. En nienoord leek...Nou,heb daar in de opvangcentrum gezeten....
27 oktober kan ik alleen overdag, dat moet lukken toch? Lijkt me prima. Verder wordt het in november voor mij erg moeilijk. Zaterdag 10 november zou voor mij ook kunnen.