hier nog een noordeling sinds kort woon ik weer in sneek friesland lijkt me erg leuk een meeting maar 27 okt kan ik ook niet want moet eerst nog even bevallen een deze dagen
Nienoord Leek is een leuk idee! Ik heb nog verlof tot 10 december, dus op zich moet het voor mij niet echt een probleem worden qua datum.
Misschien is het handiger om het iets verder weg te plannen? Dan zijn er denk ik wat meer data beschikbaar?
Nou voor mij wordt januari niet veel. Misschien wel te ver vooruit maar wilde graag in die maand bevallen Is toch best nog moeilijk, een datum plannen!
Hier nog een noorderling: Steenwijk - Kop van Overijssel, geboren Friezin. Alleen kan ik 27 oktober niet. Zodra er een andere datum is, zal ik even in de agenda kijken. Groet van Kiki
Is het misschien een idee dames om de mogelijke data onder elkaar te zetten, zodat iedereen er haar naam achter kan zetten als ze op die datum kunnen? Dan heb je meteen een overzichtje voor jullie zelf... Tis maar een tip, misschien heb je er niks aan ! Maak er een mooie dag van samen! Josien
oke bedankt josien ! ik kan 4 november 17 november 18 november dit zijn de weekenden dat ik kan willen jullie echt graag november dan kunnen we misschoen ook buiten het weekend afspreken ? ik heb mijn rooster voor december nog niet . L.sybje