Meiden, Ik heb een man die het wel leuk zou vinden om mee te gaan, aangezien hij best nieuwsgierig is naar de andere kerels. Zijn er meer mannen die mee willen?
Mijn man verklaarde de mannen die wel mee wilden al voor gek Hij wil geen middag met een stel hormonale vrouwen opgescheept zitten
Als ik mijn mannetje vraag, gaat hij wel mee hoor. Vind het ook altijd leuk om andere mensen te leren kennen.
Mijn vriend gaat zeker niet mee. Uit ervaring met andere meetings weet ik dat de mannen die wel mee waren sterk in de minderheid waren maar het zeker heel erg leuk vonden!
Dames, hoe laat zullen we afspreken op de bewuste zaterdag? Ik had begrepen dat nienoord/leek gesloten is? Of kunnen we er wel gewoon theeleuten?
Ja hoor, voor mij wel.. kan ook wel eerder.. Heb eigenlijk geen idee of het op zaterdagmiddag open is, zal toch wel?
Nou ik heb dr ook wel zin in, heb nog ruimte in de auto dus als iemand uit de buurt komt en mee wil rijden hoor ik het wel!
hey dames, Ik zag dat jullie naar nienoord wouden.. is erg leuk (ik woon in het zelfde plaatsje) maar dit zijn de openingstijden: Het Familiepark is in 2007 van 31 maart tot en met 28 oktober iedere dag geopend. 31 maart t/m 30 juni 9.30 tot 17.30 uur 1 juli t/m 2 september 9.30 tot 18.00 uur 3 september t/m 28 oktober 9.30 tot 17.30 uur En aangezien 3 november jullie datum worden lijkt me niet handig om naar nienoord te gaan. Het is dan dicht. Wat wel open is, is het zwemkasteel Ik denk ik meld het even..
Ai.. nou dankje dat je het even doorgegeven hebt.. Gaan we gewoon daar ergens een cafeetje in om een bakkie thee ofzo te doen, of niet?
ff voor de duidelijkheid: het is een snackbar en die heeft dus een apart lunchroom of hoe je dat ook wilt noemen en daar kun je wel gezellig zitten koffie/thee drinken broodje/gebakje.. staan wel foto's op
Ik geloof dat de PB-tjes niet helemaal aankomen. Even wachten op een reactie van haar kant.. Mijn bericht staat nog steeds in de wachtrij..
Ooh meiden.. ze komen wel aan hoor... Ik heb gewoon nog niet gekeken, omdat ik ze nog niet allemaal binnen heb Das alles.... En als alles rond is waar we heen gaan... hoe laat etc... kan er dan even een definitief berichtje komen met hierin alle gegevens? Dan is het voor iedereen ook meteen goed duidelijk! Overigens neem ik geen man/vriend mee, want die heb ik niet...
Eetcafe de buren is erg leuk! Leuk idee van je lauraatje, wij gaan daar ook wel eens even eten, ook nog erg goed. Zullen we daar dan maar afspreken dames? Is ook makkelijk te bereiken, ligt in het centrum, vlakbij een grote parkeerplaats. Lijkt me erg gezellig hoor! Als bijna niemand van jullie het mannetje meeneemt, dan ik ook niet hoor. Is voor hem natuurlijk niet leuk. Mijn pb staat nog steeds in de wachtrij trouwens!
zie berichtje boven jouw berichtje Ik ga morgenvroeg even kijken of ik ze nu van iedereen heb... zo ja... maak ik dan het lijstje en verstuur ik hem naar iedereen... We hebben nog tijd he