Ik heb de lijst bijna klaar dames... Hier staan ook meteen de datum, tijd en het definitieve adres met telefoonnummer en website bij op! Alles in een keer klaar dus... Ik wacht nog even op het definitieve mobiele nummer van Kalush... Die krijg ik uiterlijk vanavond... Stuur ik jullie de lijst hoogstwaarschijnlijk vanavond toe... Liefs, Thérèse
haha jeetje zeg al die meetings lijken ineens wel een hype niet dat ik er tegen ben... tis juist leuk xx
Zo als het goed is, heeft iedereen die heeft aangegeven mee te willen naar de meeting haar mobiele nummer en echte naam doorgegeven en heeft ook iedereen de telefoonlijst ontvangen.. Zo niet? Geef even een gil en stuur je emailadres even via een pb-tje aan me door... Tot zaterdag meiden!
hoi hoi misschien ook wel leuk als je hier een lijst neerplaatst met de namen van wie er mee gaan. ik zit nog te twijfelen, omdat ik dus bijna uitgerekend ben. lijkt me wel gezellig trouwens daar niet van groetjes sandra
is er verder niemand die de kids mee neemt zaterdag? Ik zag op de telefoonlijst dat ik de enige was die mijn kids mee zou nemen.
Als ik ga neem ik Nadine wel mee. Hangt er nog een klein beetje van af of mijn vriend zaterdag aan het werk moet. Hij heeft het op het moment zo druk dat ie 7 dagen per week aan het werk is. Als het allemaal een beetje meezit deze week heeft hij zaterdag vrij. Dat zou dan de eerste dag zijn deze maand dat we samen thuis zijn.....dan ga ik dus niet naar de meeting.
Ik denk niet dat ik Jesper meeneem, hij huilt zo'n 6 uur per dag inmiddels, lijkt me niet zo'n succes haha!
Vind het wel jammer dat ik 3 november niet mee kan... Maarja, tis niet anders. We krijgen zelf die dag bezoek. Misschien een volgende keer...? Ik wil jullie wel allemaal een hele fijne dag wensen voor komende zaterdag!
Ik had een aantal mailings gemist. Ik zie dat het zaterdag de 3e wordt. Helaas moet ik dan werken. Volgende keer dan maar. Heel veel plezier allemaal! Groeten, Aleida
Ik neem in ieder geval Jarissa mee en zoals het er nu naar uitziet ook de jongste dochter van mn vriend. Zij is 8.
hey meiden hebben jullie er een beetje zin in ? ik wel vind het ook wel een beetje spannend geloof ik heb even naar therese een pb gestuurd want ik ben het lijstje kwijt ....balen ! nou ik vertrek over enkele minuten vast naar het noorden ! tot zaterdag! L.sybje
Tot mijn spijt moet ik helaas afzeggen.. Mijn schoonmama uit het buitenland is voor het eerst hier in Nederland en het weekend is de tijd om wat met elkaar te doen aangezien bijna iedereen aan het werk is. Ik kan de auto niet meekrijgen en het zou ook wel erg lullig zijn dat ik als enige afwezige zou zijn.. (al heb ik er niet veel zin in, versta er helemaal niks van waar die mensen het over hebben) Ik hoop dat er nogmaals een meeting gaat komen en dan ben ik zeker van de partij! Het spijt me dames, had er veel zin in!
Vind het ook wel een beetje spannend...maar ook wel weer heel leuk. @Syb, ik mail je straks nog ff over morgen, hoe en wat!