het lijkt me ontzettend leuk, maar ook een hele onderneming - moet waarschijnlijk ook met ov komen - dus ik wil graag wel graag mee - maar twijfel wel een beetje. Dus ik zet mezelf er met 'haakjes' bij.. veel hangt af van de reisduur/locatie. - Yukl - Nike - Tessa81 - kwebbelsnoes - Elena22 -Cherry -Karin73 -Regenboogje82 - Doglover76 (-Athina)
We hebben nu 3 data waarop 7 van de 8 mensen kunnen (kwebbelsnoes heeft niet helemaal goed gestemd, maar kan ook al deze 3 datums als het goed is). Maar uhm, ik zou wel graag wat meer input willen qua locatie Ik ga het niet allemaal in mn eentje bedenken
Lijkt me niet nodig. Ik denk dat we geen hele gekke dingen gaan doen toch? En als er wel iets wordt bedacht wat voor iemand te duur is, dan horen we dat wel
moeilijk inderdaad qua locatie.. ik ken weinig daar (omg. utrecht) ... wat wel in me opkwam en wat misschien heel leuk zou zijn (maar helaas onpraktisch): Ik werk natuurlijk in een zwembad. Als we wat centraler gewoond hadden, dan hadden we het daar misschien kunnen doen. Lekker zwemmen wie wil met de ukkies (in het bad wat verder gesloten is op zondag voor publiek- misschien dat ik dat wel geregeld krijg), eventueel een en waar ook altijd de babyzwemlessen gegeven worden (eventueel kunnen we een les babyzwemmen doen) en verder lekker bij kletsen in de horeca of in het aparte zaaltje (zaaltje van 10 bij 10 ongeveer) . Maar we wonen net onder Rotterdam, dus ik denk dat dat niet praktisch is...
Ik vind het zwemmen op zich een leuk idee, maar niet erg practisch als je 2 kids bij je hebt en ik weet nog niet of ik de oudste wil meenemen of thuis wil laten.... - Yukl - Nike - Tessa81 - kwebbelsnoes - Elena22 - Cherry - Karin73 - Regenboogje82 - Doglover76 - InCognito (-Athina)
Zo, ik kan alle dagen, behalve met Pasen. Heb er zin in! Oh en de pyramide van Austerlitz vind ik op zich leuk, maar Yukl, kun je daar ook naar binnen? April en mei kunnen best nog wisselvallig zijn.
goede opmerking incog: Gaan we alleen met mama's of gaan er ook papa's mee ? Kan me voorstellen dat met 2 kinderen wat papa's om de andere kinderen bezig te houden wel handig zijn
Nee ik laat papa thuis bij de oudste Ik weet niet of ik zwemmen wel zo praktisch vind met een meeting... @ incognito: ja bij de pyramide van austerlitz kun je ook binnen zitten Maar het ligt niet zo makkelijk voor de mensen die met het ov komen, dus we kunnen denk ik beter een plek uitzoeken vlakbij het station van utrecht bijv.
Hoi hoi, Wat betreft papa, die laat ik lekker thuis, mag hij een keer de hele dag de honden uitlaten hahahaha. Ik kom uit het zuiden (West-Brabant) dus als er iemand is die mee wil rijden (athina, jij misschien), geen probleem, heb een grote auto en dan kunnen we de kosten delen.... Ik vind "utrecht" en omgeving wel zo logisch (wij zijn uit deze hoek eigenlijk altijd degene die ver moeten rijden, dus ben wel wat gewend). Groetjes, Elleke
Hahaha, ik denk dat de papa van onze kids er niet zo op zit te wachten hoor Maar misschien dat ik de oudste lekker thuis laat, dat weet ik nog niet... (Misschien dat ik daarna nog even bij een vriendin op bezoek ga, ben dan al op de helft, dan gaat de papa en de oudste wel mee, dus we zien het allemaal nog wel ) Oh oke.... dat is dan inderdaad niet zo handig! Ach, als de plek maar én parkeerruimte heeft én met OV goed te bereiken is, dan maakt t ook allemaal niet zoveel uit Omgeving Utrecht: Ik vind dat ook voor iedereen het handigst. Zelf moet ik vanuit Limburg komen, ook haast het langste eind rijden, maar ik verwacht niet dat de rest van NL naar het zuiden komt, al is het wel prachtig hier onze tuin is groot genoeg, past iedereen mét beebs in, jammer dat we zo 'centraal' liggen
ik had idd te laat door dat je bij de poll op meerdere data kon stemmen en toen kon ik het niet meer veranderen ik denk niet dat mijn man er veel trek in heeft, dus die komt niet mee. vind het idee van Athina in het zwembad wel erg leuk maar idd niet heel praktisch voor de mama's die met 2 kids komen. ik zal even meedenken voor een geschikte lokatie!
Ik wil ook graag mee! Op zaterdagen kan ik alleen 's middags. Ik zal eerst de poll qua datums even invullen!
Okay, ik snap . Maarre, is het dan niet handig om straks als de meest gekozen data bekend zijn ook nog even een poll te doen met dan wel de andere dagen in mei erbij? Beetje zonde vind ik als door de beperking van deze poll wij bepaalde dagen niet als optie kunnen kiezen... , moet iedereen wel even opnieuw nog invullen...of ben ik de enige die april te vroeg vind? Heb er m'n twijfels bij om dan al met de kleine zo'n onderneming te doen, puur gevoelsmatig hoor.
ik vind april zeker niet te vroeg, bij de jan 2009 mama's waren de kids pas 5 maanden, ging prima! Persoonlijk vind ik t juist leuk om 2X te kunnen meeten
Okay, nou dan kijk ik wel even wat ik doe. Wacht eerst even af welke datum het wordt. Het zou ook kunnen dat ik dan 1 van de twee meetings kom
En qua locatie is op deze pagina zat te vinden: Activiteiten voor Kinderen in Utrecht, Uit Met Kinderen, over Speeltuinen Attractieparken Dierentuin Zwembad Parken Actief Museum Hotel Voorstelling Bootverhuur Rondvaart Spoor en trein Speeltuinen, zwembaden, musea voor een dagje uit of eropuit met Dit sprak mij wel aan: Kinderspeelparadijs Ballorig Houten - het leukste speelparadijs voor kinderen Je kunt er ook met groepen afspreken. Ik weet niet hoe belangrijk bereikbaarheid met het ov is, dan moeten we daarop selecteren...o, ik zie dat het wel 7 euro per kind is, wel prijzig.
ik kan tot nu toe volgens mij alle data en wil graag mee! En ik vind het zeker niet te vroeg! had het nu wel gewild
Ballorig is met kinderen van 6 maanden nog niet zo leuk denk ik. Kinderen van die leeftijd liggen alleen nog maar een beetje over het algemeen Dus echt een kinderuitstapje is denk ik meer iets voor de keer daarna. Wie willen er nou met het OV komen? Want het maakt wel uit voor de locatie namelijk. Als iedereen uiteindelijk toch met de auto komt, meet ik liever op een plek wat niet midden in een stad zit.