meeting oktober 2010 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Yukl, 27 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wanneer kan jij?

1. zaterdag 2 april

2. zondag 3 april

3. zaterdag 9 april

4. zondag 10 april

5. zaterdag 16 april

6. zondag 17 april

7. zaterdag 23 april

8. zondag 24 april

9. zondag 1 mei

10. zaterdag 7 mei

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Yukl

Yukl Niet meer actief

Verder qua data: 23 april heeft de meeste stemmen, alleen doglover kan dan niet geloof ik.

2. Yukl

Yukl Niet meer actief

- Yukl
    - Nike
    - Tessa81
    - kwebbelsnoes
    - Elena22
    - Cherry
    - Karin73
    - Regenboogje82
    - Doglover76
    - InCognito
    - paloe
    (-Athina)

3. Yukl

Yukl Niet meer actief

Oh cherryayden heeft nog niet gestemd, dus ik weet niet op welke data zij kan?

4. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

Oooh ik kan elk weekend wel hoor! ik plan sowieso nooit zover dingen vooruit dus vooralsnog heb ik er niks staan :D.

Vriend zou het heel leuk vinden om ook mee te gaan maar alleen de dames is het meest logische! Ik ken Utrecht niet dus geen idee waar we heen zouden kunnen gaan. Iets voor kinderen vind ik zelf niet nodig omdat de beebs als het goed is dan nog niet kunnen rondrennen en spelen :D. Misschien gewoon ergens een high thea of een picknick of whatever ( wat het weer maar toelaat). Met OV is misschien idd handiger omdat parkeren vaak lastig is. Zwemmen vind ik ook niet zo, ik ben nog niet klaar voor een badpak of bikini ;)

5. CherryAyden

ennuh ik vind 5 maanden echt niet te klein om weg te gaan met Aiden. Die sleep ik nu al overal mee naar toe, zal vast wel goed komen! Zolang je alles maar bij je hebt.

6. Yukl

Yukl Niet meer actief

Ik ga dus bijna nooit weg met Pelle, hij reageert er zo vreselijk slecht op. Baal ik echt enorm van, maar hopelijk wordt dat met de tijd beter.

Een picknick vind ik trouwens leuk! Wel een leuke optie voor als het mooi weer is (moeten we wel een backup hebben). Maar wederom afhankelijk van het vervoermiddel van mensen. (Ik ken althans geen park of bos vlakbij een station)

7. CherryAyden

Ooooh hmm dat is klote :(. Hoe reageert hij daar dan op? Daar had ik niet zo bij stilgestaan sorry!

8. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Ik vind 5 maanden ook een prima leeftijd. Gaan er eigenlijk veel met het Ov.? Anders zouden we misschien nog mensen van het station kunnen pikken?
    Ik ken utrecht ook niet echt. Heb al een beetje zitten googlen.
    Wat betreft mannen mee. In mij geval maar niet. Vind het we lekker rustig een meeting zonder grote broer mason.

9. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Helemaal mee eens!

Een speeltuin is nog niet echt nodig ;)

10. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

Dit lijkt mij ook erg leuk, heb het nog noooooooooooooit gedaan namelijk! :D

11. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    - Yukl
    - Nike
    - Tessa81
    - kwebbelsnoes
    - Elena22
    - Cherry
    - Karin73
    - Regenboogje82
    - Doglover76
    - InCognito
    - paloe
    - Chikai
    (-Athina)

Ik kom zo wie zo met de auto! Ik wil daarna waarschijnlijk ook nog naar een vriendin. En ik word misselijk in de bus.... (vorige week nog geprobeerd...) :(
    En een high tea vind ik op zich wel leuk, als ik ook iets anders kan drinken dan thee, want ik lust geen thee.
    Ik vind een picknick (met allemaal iets meenemen) in een park met lekker weer ook erg leuk! En anders wellicht ergens gezellig iets drinken?

12. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Hey meiden,

Ik kan wel op 23 april hoor. Ik had de weekenden aangegeven dat K. naar zijn moeder is, zou iets makkelijker zijn, maar ik laat de mannen lekker thuis, dus eigenlijk maakt het niet zoveel uit.
    High-tea is een leuk idee, dat moet toch wel te doen zijn zowel met OV als met auto's. Speeltuin of zwemmen naar mijn idee nog een beetje te vroeg.
    Dus als jullie willen plannen voor 23 april wat mij betreft prima...
    Groetjes,
    Elleke

13. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland

Dank je voor het aanbod :) - was voor mij ook een reden om papa's mee te nemen :p anders moet ik zelf met het ov - en dat vind ik eigenlijk wel érg vermoeiend als ze nog zo klein is (zoveel meeslepen etc en sowieso vind ik het ov in m'n uppie al een hele onderneming :p ) .
    Dus mogelijk maak ik daar graag gebruik van.. even kijken hoe de planning verder loopt :)

14. Yukl

Yukl Niet meer actief

oke, 23 april it is! :D Schrijf allemaal in jullie agenda ;)

En dan nog de locatie. Eventueel kunnen we dus met mooi weer picknicken en met minder/slecht weer high tea'en. Nu nog de daadwerkelijke plek ;) Wat betreft de high tea moeten we er wel rekening mee houden dat het een ruime gelegenheid is, aangezien we met veel baby's en kinderwagens komen. Dat kan nog wel eens lastig worden denk ik. Bovendien, is iedereen het eens met de kosten van een high tea? Al weet ik nu natuurlijk nog niet het precieze bedrag, maar het zal wat duurder zijn dan alleen ergens wat drinken ;)

15. CherryAyden

Een hight thea is idd niet goedkoop dus daar moet iedereen het wel mee eens zijn!

16. Yukl

Yukl Niet meer actief

Mja er zijn wel goedkopere opties te vinden. Ik heb laatst in Rotterdam gehightead voor 10 euro (inclusief alles). Dus dat is denk ik wel te doen. Maar vaak is een high tea in knusse cafe's, dus niet erg handig met minstens 10 baby's ;)

17. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Jippie, tijd bekend! Ik kom denk ik echt zonder man, of we moeten nog door willen rijden naar een stel vrienden, maar dan gaat hij maar vast met de oudste vooruit ;)

High tea is inderdaad vaak wat duurder, maar zo'n optie van Yukl vind ik dan weer goed te doen, zal vast ook wel in Utrecht te vinden zijn.

Picknick is op zich ook leuk, maakt mij allemaal niet zoveel uit!

Heb er zin in :)

18. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Ja leuk! Idd wel even goed zoeken dan naar een high tea plek die en voordelig is en ruim genoeg.

Ik heb een keer in utrecht een high tea gehad, maar dat was niet echt geschikt voor zoveel kinderwagens.

Een picknick vind ik ook wel erg leuk, maar ja, in april kan het ook nog weleens heel slecht weer zijn.

19. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Ik heb even gekeken. In Utrecht heb je het Julianapark. In dit park is ook een dierenweide en een speeltuin. Verder zijn er toiletten en meerdere horeca-gelegenheden in geval van slecht weer.

Voor de mensen die met het ov komen, het is op loopafstand van station Utrecht Zuilen.

Idee?

20. Reina5

Reina5 Fanatiek lid

1 jun 2010
    1.153
    0
    0
    Ja, als je de auto er vlakbij kwijt kunt wel. Ik kom zowiezo met de auto, ov is me te veel gesleep wat iemand al zei inderdaad. Ik neem Mark trouwens mee in de draagdoek zodra we uit de auto zijn. Kinderwagen is nu al bijna uit gegroeid en een andere hebben we (nog) niet.

High tea lijkt me ook erg leuk, picknick ook :D.

Deel Deze Pagina