Hoi, Ik heb ruimte voor 1 extra MC en 1 extra volwassene, onderstel ook geen probleem..... Groetjes, Elleke
Datum: 23 april 2011 Wie gaan er mee? - Yukl - auto, carpoolen Elena22 - Nike - auto, ik kan iemand oppikken in regio Nijmegen/Arnhem en op de weg naar Utrecht vanuit daar. - Tessa81- auto, evt kan Cherry met mij mee vanuit Zwolle als ze dit wil. - kwebbelsnoes - Elena22 - auto, carpoolen met Yukl? anders gebracht - Cherry - Karin73 - auto, evt kan ik iemand met kind oppikken bij station Vleuten of Den Bosch.. - Regenboogje82 - Doglover76 - auto, ik kan iemand oppikken op de route Bergen op Zoom naar Utrecht... eventueel Rotterdam ofzo.... - InCognito - auto, evt carpoolen met Escal - paloe - Chikai - auto (-Athina) - Escal Opties activiteiten - High tea Brasserie Kloosterhoeve Harmelen (17,50,- p.p) - Picknick Julianapark Utrecht Zuilen
Datum: 23 april 2011 Wie gaan er mee? - Yukl - auto, carpoolen Elena22 - Nike - auto, ik kan iemand oppikken in regio Nijmegen/Arnhem en op de weg naar Utrecht vanuit daar. - Tessa81- auto, evt kan Cherry met mij mee vanuit Zwolle als ze dit wil. - kwebbelsnoes - auto - Elena22 - auto, carpoolen met Yukl? anders gebracht - Cherry - Karin73 - auto, evt kan ik iemand met kind oppikken bij station Vleuten of Den Bosch.. - Regenboogje82 - Doglover76 - auto, ik kan iemand oppikken op de route Bergen op Zoom naar Utrecht... eventueel Rotterdam ofzo.... - InCognito - auto, evt carpoolen met Escal - paloe - Chikai - auto (-Athina) - Escal Opties activiteiten - High tea Brasserie Kloosterhoeve Harmelen (17,50,- p.p) - Picknick Julianapark Utrecht Zuilen
Datum: 23 april 2011 Wie gaan er mee? - Yukl - auto, carpoolen Elena22 - Nike - auto, ik kan iemand oppikken in regio Nijmegen/Arnhem en op de weg naar Utrecht vanuit daar. - Tessa81- auto, evt kan Cherry met mij mee vanuit Zwolle als ze dit wil. - kwebbelsnoes - auto - Elena22 - auto, carpoolen met Yukl? anders gebracht - Cherry - Karin73 - auto, evt kan ik iemand met kind oppikken bij station Vleuten of Den Bosch.. - Regenboogje82 - ik kom waarschijnlijk met ov, tenzij ik met iemand kan carpoolen - Doglover76 - auto, ik kan iemand oppikken op de route Bergen op Zoom naar Utrecht... eventueel Rotterdam ofzo.... - InCognito - auto, evt carpoolen met Escal - paloe - Chikai - auto (-Athina) - Escal Opties activiteiten - High tea Brasserie Kloosterhoeve Harmelen (17,50,- p.p) - Picknick Julianapark Utrecht Zuilen
Die brasserie ziet er erg leuk uit. Als we daarvoor zouden gaan moeten we wel checken of ze ruimte hebben voor minstens 10 kinderwagens $) want dat betwijfel ik wel. Ik heb de kinderwagen althans echt nodig voor als Pelle wil slapen en ik vermoed met mij de meeste mama's
Jelmer slaapt evt. ook wel in de draagdoek, maar met de wagen is idd makkelijker, want best lastig (lees: gevaarlijk) thee drinken met kind in draagdoek.
Haha Dat is dan wel weer handig dat ik geen thee en koffie lust, dan kan Thijs wel gewoon in de draagdoek.... Haha.... Maar nee hoor, ik vind de wandelwagen ook wel heel handig! Wellicht moeten we die brasserie even bellen met de vraag om informatie, of eens een topic hier plaatsen waar andere mama's een meeting hebben georganiseerd?
Ooooooooooooohjaaa ik had gebeld! Paar dagen terug al . Ze hebben aparte zaaltjes die je eventueel kunt afhuren. Ze zeiden dat de babys gewoon mee moeten kunnen, ook tijdens de high thea. Wat de kosten zijn van zaalhuur wisten ze niet want de ene keer hoefde je niet te betalen en de andere keer wel ofzo, dan moest ik iemand van de salesafdeling hebben. Die ga ik dan morgen even bellen want dat ben ik vergeten.
wat fijn dat je een zaaltje kan afhuren! hopelijk kost het niets! mocht het wel wat kosten horen we het wel (is het misschien wel waard!) wil anders ook wel bellen als je nog zo ziek bent hoor! is ook niet makkelijk onderhandelen he, met koorts. pb maar mocht je het willen
Oooh Escal dat zou heel fijn zijn! Ik zal het nummer even pben. Maar....kunnen we niet alvast een tijdstip afspreken zodat eventueel kunnen reserveren alvast? Wat zou het handigst zijn qua tijd. Uurtje of 1?
Voor mij is iets later handiger, ik moet 's ochtends scouting draaien, dat is tot 12u, en dan moet ik met Thijs nog richting Utrecht... Dus vanaf 14.00u zou voor mij handiger zijn... Maar ik weet niet hoe de rest erover denkt, anders val ik wat later wel in!