zal 14.00 uur aanhouden en dan aangeven dat we nog bellen om het officieel vast te zetten. zal vragen hoeveel t kost om een zaaltje te huren incl high tea. hoeveel mama's/ papa's/ baby's gingen er ook alweer mee?
zag 14 staan in de lijst dus geef aan ongeveer 15 man zaal en hight tea om 14.00 uur oke laat zo wel wat weten!
Nou dames, op zaterdag 23 April om 14.00 uur kunnen we terecht bij de brasserie. We hebben daar de brasseriezaal tot onze beschikking zonder meerprijs. helaas kon ik niet regelen dat er buiten koffie en thee ook andere dranken zonder meerprijs gedronken konden worden dus dit word dan wel appart berekend (kunnen we daar aangeven) de high tea word in buffetvorm gepresenteerd. heb er zin in!
Hey, Ik heb er zin in, had de datum al op de kalender gezet, zal nu de tijd erbij zetten!!!! Als er nog iemand mee wil rijden hoor ik het wel.... Groetjes, Elleke
HIGH TEA Tijd 14,00 15,30 uur Brasseriezaal Informele zitjes en statafels High tea Bestaande uit: scones muffins diverse hartige sandwiches tartelette van chocolade, appel, citroen cremé, amandel en kwark Chocolade lollies mini bavaroises sinaasappel, citroen, framboos en chocolade ingepakte chocolade taartjes cakejes van amandel en chocolade en natuurlijk onbeperkt koffie en thee à 17,50 p.p. 1,5 uur zaalhuur wordt u aangeboden eventueel na afloop nog een borrel (1,0 uur zaalhuur wordt aangeboden) de drankjes van deze borrel zullen dan bij elkaar geteld worden en bij het afrekenen gedeeld door het aantal personen aanwezig.
hoi meiden, ziet er érg goed uit allemaal... ik zou alleen bij reserveren juist één persoon minder doen, dan meer... Eentje meer wordt altijd wel gewaardeerd (extra klanten) voor eentje minder moet je soms toch betalen. Ik stond zelf al tussen haakjes en moet dat helaas blijven. Dus voor de administratie is het misschien beter me niet mee te tellen. Ik vind het verschrikkelijk leuk enerzijds. Anderzijds zit ik momenteel echt even in een dip - angst en paniek aanvallen - waarvan ik geen idee heb waardoor ze veroorzaakt worden. Dus zo'n uitje lijkt op dit moment dan onmogelijk. Mogelijk heb ik het tegen die tijd allemaal weer prima op de rit (ik hoop het écht! -dit is helemaal niets) - maar als het écht tegenzit, is het misschien nog wel te veel van het goede op dat moment. Maar oke - maar niet te veel op me rekenen dus -helaas..
hey zwolle meiden! is het anders gezellig om met zn allen met de trein te gaan? op mijn kaart kunnen jullie iig met 40% korting mee