thanks pjetje! mij maakt het niets uit als het maar geen wandelen is. ik wacht rustig af. groetjes susanne
Mij maakt het ook niet veel uit, ook is wandelen alleen voor mij geen optie ivm met BI.... Wat betreft de kids..... maakt me niks uit, ik hoor het wel , en de 21e is goed
Hihi..en toen waren we nog steeds geen stap verder misschien kunnen we naar monkeytown ofzo? gaan we gewoon boven zitten, kleintjes kunnen in de ballenbak?
21 januari 2007 monekytown in amersfoort om 12 uur wie komt er: daantje86 lijst kopieren en toevoegen
ik ook! 21 januari om 12.00 bij monkey town in Amersfoort... Zoals ik al zei, ik kan meiden ophalen/thuisbrengen.
als we bekijken hoe de route is van iedereen dan kunnen we kijken wat dan het makkelijkste is voordie geven om iemand op te halen. en wat die gene mee kan nemen natuurlijk he kwa gene kind wel kind evn kinderwagen ?
Ik hou me ook nog aanbevolen om te taxieen! er kunnen bij nog 3 personen mee (er is plek voor 3 kinderstoelen achterin) en ik heb een grote kofferbak, daar kunnen ook wel 2 kinderwagens of 3 a 4 buggies in! Komt vast goed!
ik weet nog niet zeker of ik de auto heb. maar als ik hem heb kunnen er 3 mensen mee rijden. jullie horen nog van mij.
Ja ik heb geen auto jammer genoeg of wel een auto maar geen rijbewijs Dus zou misschien graag opgehaald willen worden met me zoontje. We wonen in utrecht dichtbij het centrum en als het kan wil ik wel graag de kinderwagen mee nemen is wel makkelijk.
ik zou ook grag opgehaaldwillen worden met me zoontje. ik wil als het kan ook de kinderwagen meenemen. woon in ijsselstein vlak aan de a2