dus we komen met z'n vieren? waar is de rest gebleven.................... ik hoop tot morgen, gezellig! groetjes susanne
Dames, Kaye heeft echt de laaste nacht heel slecht geslapen door zijn tandjes en is gewoon niet te genieten! Ik zou graag willen voorstellen dat we de datum verzetten zodat misschien toch met zijn alle kunnen gaan, want twee anders dames konden ookal niet jammer genoeg. Ik ben erg bang dat kaye morgen nog erger is en dat we bijde geen goeie nachtrust hebben :s Sorry ervoor dat ik ook niet kan dan natuurlijk vind het echt erg jammer want heb er erg veel zin in!
Balen stef dat Kaye zo'n last heeft van zijn tandjes... misschien is het inderdaad beter om dan een andere datum af te spreken zodat ook de andere meiden erbij kunnen zijn... Ik zal de rest even een pbtje sturen hierover zodat ze ervan op de hoogte zijn.
Oh stitch weet er dus al van Pjetje heb ik net een pb gestuurd voordat ze morgen alleen in monkeytown zit...
als het goed is leest ze het wel want ik zou met haar mee rijden en dan moet ze toch echt de computer aan zetten om met mij wat af te spreken. of ze moet het vergeten zijn. dus denk dat het wel goed komt. groetjes susanne
Mooi ben blij dat het verzet kan worden Ben bang dat we nog een leuke nacht tegemoet komen pfff vind het voor me zelf nog niet eens zo erg maar voor kaye meer zo zielig afgelopen nacht elke uur werd die wakker en dan ging die weer op me vinger kluifen. Hoop dat het snel over is!
Kon zaterdag niet reageren, me pc ligt ineens plat, maar had het gelukkig nog wel gelezen..... Omdat de kids zich er al op verheugd hadden zijn we ipv naar monkey town naar ballorig geweest in houten, dus ze hebben zich nog als nog vermaakt..... Ik hou het in de gaten wanneer er weer nieuwe data's zijn.... Want het lijkt me nog steeds hartstikke leuk......
Ohh zielig ja daar dachten we inderdaad even niet aan maar ja is niet anders hoop echt dat deze nieuwe datum goed gaat! Maar 4 of 11 Februari ofzo?
hee meiden ! veel plezier alvast, jammer dat ik niet meekan, ik zit met zware bloedarmoede en ze denken dat dat nog wel een maand duurt voor ik weer een beetje de oude ben.. vind het erg jammer hoor, volgende keer ga ik mee !