Wat hebben de meiden vorige keer gedaan? Inclusief kindjes toch? En waar zijn jullie naartoe geweest?
ik kom er niet vandaan las dit toevallig maar misschien een speelparadijs voor kinderen wat een ballorig iets en anders een overdekte speeltuin gewoon moeders kletsen en kinderen zijn zoet met spelen haha of boswandeling of naar pretpark met zijn allen zo paar iddeen voor jullie
In Houten zit geloof ik zo'n ballorig. Maar dat ligt denk ik een beetje aan de leeftijd van de kinderen. Verder iemand ideeën?
Ja dat ligt zeker aan de leeftijd. Ik zet Louise nog niet echt op een glijbaan of in een ballenbak zeg maar Boswandeling met ergens een broodje/koffie is natuurlijk ook erg leuk.
ligt eraan sommige gaan al met kinderen van 10 maanden andere weer oudere maar weet niet wat de leeftijd is dus sorry fout idee haha anders gewoon wandeling of iets haha kweet niet dacht denk even mee
Ja, precies, of een pannenkoekje ofzo, klinkt ook goed. Winkelen lijkt me niet zo'n succes met wagentjes en kleine kinderen, volgens mij veroorzaken we dan een enorme opstopping .
Hmmm pannenkoeken jummie! Enne winkelen hahaha... vind het al een onderneming als ik alleen ben inderdaad, laat staan als we met al die vrouwen/kinderen/wagens/tassen aankomen hihi
Vorige x hadden we de kids thuis gelaten. Dus gingen we lekker op een terasje hangen enzo Mijn vriend vind het ook altijd wel leuk om mee te gaan maar dan appart met de mannen van de vrouwen misschien meer mannen die het leuk vinden dames? Tis voor mijn ook wel makkelijk qua vervoeren enzo.
mannen mogen van mij betreft mee hoor.Als ze het leuk vinden om met zo'n kippehok opgescheept te zitten.
Ja, het maakt mij ook niet uit hoor met of zonder mannen of met of zonder kinderen, ik vind het allebei prima.
je hebt in amersfoort ook monkey town dat is voor de iets oudere kinderen leuk, lijkt me nog niet geschikt voor mijn dochter.
Nou ja anders moeten we eerst even kijken of we iedereen nu hebben die graag mee willen en een datum plannen. Want hij stond alweer op pagina 2 En welke man wel of niet mee gaat! Als je naar een speelpaleis gaan met de kids gaat mijn vriend zeker mee die vind dat wel leuk met kaye! Die gaat gewoon mee spelen
Mijn dochtertje is wel een beetje jong voor een speelpaleis, ze kan net tijgeren ! Maar is er bijv. niet een leuke pannenkoekenboerderij ofzo met een speeltuin/hoek erbij in de buurt?
zaterdag 29 maart Manuela79 , Jo misschien ,stef+man zaterdag 5 april Manuela79, Jo ,stef+man,mandy zaterdag 12 april Manuela79, stef+man,mandy zaterdag 19 april, Jo, stef+man,mandy
je heb vlak bij Utrecht ( rijnouwe ) een pannekoeken huis er zijn daar heel veel kinderen en er lopen ezels en soms ook paarden er is veel te doen daar voor kinderen
zaterdag 29 maart Manuela79 , Jo misschien ,stef+man zaterdag 5 april Manuela79, Jo ,stef+man,mandy zaterdag 12 april Manuela79, stef+man,mandy zaterdag 19 april, Jo, stef+man ik heb mezelf even weg gehaald bij 19 april ik kan dan niet.