Theehuis Rhijnauwen heet het ik was er zaterdag geweest met me vriend en erg gezellig daar ze hebben ook dat de kinderen zelf hun pannekoeken kunnen ontwerpen geloof ik
Ohjjaaa... Rhijnauwen is echt super! Hopelijk is het dan mooi weer, dan kunnen we lekker buiten zitten.
hey meiden, niet eens een pb tje..... leek mij ook erg gezellig alleen lees ik het weer veelste laat. maar jullie heel veel plezier 5 april. groetjes susanne
jeetje susanne ik ben het ook helemaal vergeten te zeggen tegen je! zullen we het een andere keer doen ik vind het een beetje kortdag en er is nog steeds niet bekent wat we gaan doen en met of zonder kinderen enz.
In december ofzo was er toch ook zo iets van een meeting midden-Nederland plan, volgens mij waren daar toch nog aardig wat mensen voor, maar geloof dat er uiteindelijk niets meer van terecht is gekomen.
susanne@ Ja stom helemaal niet aangedacht eigelijk. Zie je eigelijk ook nooit meer op zwp voorbij komen dus vandaar dat het eigelijk een beetje is ontschoten! Ik vind het prima wat later maar moeten zeker wel een datum gaan plannen anders loopt het weer helemaal in de soep en dat vind ik zonder! Het is namelijk vaker geprobeert en nooit echt van gekomen! Helemaal als er 2 maanden overheen gaan dan vergeten mensen het gewoon! En krijg je ook veel afzeggingen enzo.
ja ja meiden... alsnog bedankt voor je pb tje mandy1 hi hi hi ik lees gezellig even mee wie weet kan ik die andere datum wel. lijkt me nl. wel weer erg gezellig